צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
פתיים עבות, בשרניות ומשורטטות זה נתון שאינו מגדיר דווקא צורה אחת לשפתיים, אולם יש משהו גנטי שטבוע באדם, שממגנט את המבט לעבר אדם שיש לו שפתיים מלאות כאלו

מערכת ביוטיק

|

05/02/2013

|

13:33

seperator

שפתיים עבות, בשרניות ומשורטטות זה נתון שאינו מגדיר דווקא צורה אחת לשפתיים, אולם יש משהו גנטי שטבוע באדם, שממגנט את המבט לעבר אדם שיש לו שפתיים מלאות כאלו, וכשהמוקד של כל הפנים הוא דווקא השפתיים, הדבר מלמד אודות אותו אדם, גם על פי תורת הרפואה הסינית – על חושניותו הרבה – יצר, פתיחות, עסיסיות ורוגע. שפתיים עבות אינן מנת חלקן רק של נשים, אלא גם גברים שניחנו בשפתיים עבות, מייחסים להם חן רב. מי שבוחר להבליט און אף יותר מאיפור, יכול לבצע ניתוח להגדלת שפתיים או להזריק אליהן חומרי מילוי. 

הליך העיבוי של השפתיים יכול להיעשות במגוון וריאציות

הליך העיבוי של השפתיים יכול להיעשות במגוון וריאציות

איך נעשה הליך עיבוי שפתיים?

הליך העיבוי של השפתיים יכול להיעשות במגוון וריאציות – חלקן בניתוחים פלסטיים וחלקן בהזרקת חומרי מילוי. את חומר המילוי מזריקים לאחר שהשפתיים הורדמו באמצעות משחה מאלחשת. הטיפול משתנה בין רופא אחד לשני, אשר משתמש בחומרי מילוי אחרים מאחד לשני, או בדרך הזרקה שונה. 

את העיבוי שפתיים צריך להתאים לפנים – לגודל, ליחסיות לסימטריות. נתונים שיכולים להשתנות

את העיבוי שפתיים צריך להתאים לפנים – לגודל, ליחסיות לסימטריות. נתונים שיכולים להשתנות

על אילו חומרי מילוי מדובר?

חומרי המילוי שבו ישתמש רופא מעבה שפתיים יכולים להיות ביואלקמיד או סיליקון – אלו הנפוצים ביותר. ישנם חומרים שתפקידם לגרות את הגוף כדי ליצור סביבם נפח – את הנפח הרצוי. על מנת שיתקבל הנפח הרצוי, יש להמתין בין הזרקה להזרקה לגדילת הרקמה, עד שמגיעים לכמות הרצויה – ואפשר להגיע גם לכמה מפגשים בודדים.

 

חומרי מילוי שהם זמניים 

את העיבוי שפתיים צריך להתאים לפנים – לגודל, ליחסיות לסימטריות. נתונים שיכולים להשתנות אפילו על ידי אשליה כמו תסרוקת תקופתית. חומרי המילוי הזמניים מאפשרים למי שעיבה את שפתיו לחזור על ההליך עד לתוצאה דומה נוספת או לחזור למצב הקודם, אם העיבוי היה ניסיוני – אולם לאחר מספר שנים שבו החומר נטמע כבר בגוף. התוצאות – נראות לאחר מספר ימים לאחר הטיפול.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל