צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

16:55

seperator

מבין הסוגים השונים לניתוח בפנים, ישנו ניתוח לעיבוי השפתיים לצורך האסטטיקה. הניתוח לעיבוי שפתיים משתמש בחומר הסיליקון - חומר מלאכותי המוחדר אל השפתיים באמצעות החדרת מחט דקה באזורים הרצויים. סיליקון הינו פולימר (תרכובת כימית) סינטטי (מלאכותית). את הסיליקון מפיקים מחול, על כן רצוי לבדוק אם ישנה אלרגיה כל שהיא לחומר טרם הניתוח.

הסיליקון בשימוש הרפואה האסטטית מזה 40 שנים, בעיקר כחומר מעבה ומגדיל במקומות הרצויים. לסיליקון יש לרוב מרקם נוזלי ועל כן יכול להתאים לשפתיים. 

כיצד מבוצע ניתוח סיליקון לעיבוי שפתיים?
הזרקת הסיליקון מחייבת סדרת טיפולים בזריקות של טיפות מיקרוסקופיות של נוזל סילקוני המוחדר על ידי מחט דקה לאזורים בשפתיים, כך שאופן ההזרקה הוא הדרגתי, ומספר הפגישות שיש לתאם לצורך העניין הוא בין 5-8 (תלוי במקרה). בכל טיפול מוסיפים עוד ועוד טיפות לשפתיים, כשטווח הזמן בין טיפול לטיפול הוא שבועיים. בניגוד לחומרים טבעיים שמוחדרים לשפתיים לצורך עיבויים במקום הסיליקון, הוא אינו נטמע בין חומרי הגוף - הנפח שהוחדר נותר קבוע ולא משתנה, כך שסדרת הטיפולים לעיבוי שפתיים בסיליקון הינה חד - פעמית. מצד שני, ישנם חסרונות להחדרת הסיליקון: נוצרים גושים שעלולים לנדוד מאזור לאזור וליצור סיבוכים בלתי הפיכים לאחר מספר שנים מההזרקה, הופעת צלקות, איבוד צבע העור ועוד. ישנם חומרים ממיסים אולם יש צורך להתייעץ מראש ברופא או במומחה לניתוחים פלסטיים


האם הסיליקון מאושר להזרקות?
משרד הבריאות מאשרת כבר משנת 2000 את הזרקת הסיליקון למטרות אסטטיקה, כמו גם בארצות הברית, למעט סיליקון נוזלי ובהבדלים נוספים, כמו למשל שהוא מותר לשימושו של כל רופא בהתאם לשיקול דעתו הפרטי באופן לא רשמי, כשהם משתמשים בחומר זהה לחלוטין לחומר שאותו משווקים בארץ ואפילו התוצאות שמתקבלות נחשבות לטובות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל