צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/10/2012

|

12:34

seperator

באמצעות הקליניקות לטיפול אסתטיקה רפואית ויופי, ניתן להפיק תוצאות קוסמטיות לפי החלום של כל אחד ואחת, לשנות את התדמית ואת המראה החיצוני, לצאת ממצב של דימוי עצמי ירוד ולפרוח אל דימוי עצמי גבוה, בזכות שינוי קוסמטי כזה או אחר. באזור הפנים ניתן לעשות גם טיפולי סיליקון. טיפולים כאלו יכולים להתאים לגברים ולנשים כאחד, כאלו המעוניינים לעבות את השפתיים שבפנים. בסופו של תהליך, לשפתיים נוצר מראה חושני ומלא  המעניק נפח ופרופורציות שונות לפנים, ועל כן חשוב להתייעץ ולדמות את התוצאה לפני עשייתה.

pic

חומרים לעיבוי שפתיים

ישנם חומרי מילוי הנותרים לאורך זמן מוקצב ונטמעים בין הרקמות – אלו חומרים שנעלמים בין 3-6 חודשים לאחר הטיפול. מדובר על חומצות היאלורנית או חומרי בנית רקמות שמו קולגן. מצד שני, ישנו הסיליקון – חומר המילוי הקבוע שמוזרק לשפתיים באמצעות הליך פשוט למדי. מדובר על חומרים המשמשים ממילא למילוי קמטים – מאגר החומרים דל יחסית משום שהגוף אינו דוחה אותם.
pic

מהו אותו סיליקון למילוי?

עיבוי שפתיים שמבוצע על ידי הזרקות סיליקון יתבצע על ידי רופא המוסמך לעניין. החומרים שבהם ישתמש מאושרים על ידי המקורות הרפואיים הנדרשים – משרד הבריאות בישראל וה- FDA, כשאותו סיליקון נוזלי הוא חומר בעל דרגת סטריליות גבוהה ואל המטופלים יוזרקו בהדרגה וכשהכמות מוגבלת -  בכל טיפול כמות של עד 1CC סיליקון.

אילו סיבוכים עלולים להיות בטיפול עיבוי שפתיים?
הגוף עלול לעתים להגיב רע לכניסת גוף זר, תוך נפיחות של השפה או הופעה של גושים סביב החומר שהוזרק. כשהגוף דוחה את החומר הזר והמערכת החיסונית מראה תגובות לוואי, יש להיות מוכנים למצב הזה או למנוע אותו על ידי התייעצות מתאימה לפני הטיפול, לרבות אלרגיה לחומרים המוזרקים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל