צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
דיאטה וספורט הם חלק בלתי נפרד משמירה על אורח חיים בריא, אך לאחר ירידה במשקל או כתוצאה מהריונות, הגוף עובר "טראומה" והופך לרפוי. כיום ניתן לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן כדי לשחזר את המראה הטבעי בעזרת הליך ניתוחי בודד.

מערכת ביוטיק

|

08/04/2013

|

12:39

seperator

עם השנים, הגוף הופך באופן טבעי לרפוי יותר; זה ניכר גם באזור הפנים ובכל שאר אזורי הגוף- העפעפיים "נוחתים" למטה, הלחיים נרפות, הגוף אוגר שומן משום שהוא עוסק בפחות פעילות גופנית, ואותו שומן מוריד למטה, לפי כוח הכבידה, את חגורות העור הנרפות. זה יכול להיות עניין של הרגשה, או ניכר אפילו במראה – השומן הוא השליט העיקרי במראה, אפילו כשמנסים להוריד את הקילוגרמים המיותרים באמצעות ספורט או תזונה וגם באמצעים טכנולוגיים אחרים, זה הופך להיות קשיח יותר ויותר או פשוט נוכח שם ומעיק.

טיפול בשאיבת שומן דורש התייחסות למשקל ומבנה גוף והתייעצות עם מומחים

טיפול בשאיבת שומן דורש התייחסות למשקל ומבנה גוף והתייעצות עם מומחים


איך לטפל בנושא שומן עיקש בבטן?
כדי לטפל באמצעות האסתטיקה רפואית וניתוחים פלסטיים בשומן שנמצא בבטן, חשוב להגיע לרופא מומחה ולהתייעץ איתו אודות תהליך ראוי וכמויות השומן שיוצאו מאילו מקומות. רק לאחר התייעצות עם (לפחות) שני רופאים מומחים בעניין ניתן לבחור מבין שתי הצעות או ללכת על פי ההמלצה של הרופא שנבחר. חשוב לקבל המלצה ממי שכבר היה מטופל אצל אותו רופא לאורך זמן רב.
 להרגיש נוח עם מראה הגוף - לאחר שאיבת שומן מומלץ ניתוח למתיחת עור.

להרגיש נוח עם מראה הגוף - לאחר שאיבת שומן מומלץ ניתוח למתיחת עור.


לעשות כמה טיפולים בקליניקה אחת
סביר להניח, כי הרופא המטפל יציע לפחות טיפול אחד אם לא יותר, כדי להגיע למראה "מהודק" ומעוצב. נכון, שאיבת השומן היא צעד הכרחי בסילוק הגורם המפריע, אולם לאחר מכן חשוב לקחת בחשבון כי העור הופך לרופס וזקוק גם הוא לטיפול כירורגי – של מתיחת עור.

מתיחת העור בבטן
לא אצל כולם הבטן חוזרת לקדמותה או למצב שבו העור מהודק על רקמת השריר בעלת הצורה החדשה. אצל מי שהעור נותר מדולדל ורופס, ניתן לעשות ניתוח מתיחת בטן למתיחת העור בה. לגבי השיטות ואפשרויות הניתוח השונות, יש להתייעץ עם הרופא שלרוב מחליט לעשות את השינוי לשאיבת שומן ולמתיחת בטן בתוך מהלך ניתוחי אחד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל