צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח. איך בוחרים מנתח לשאיבת שומן? רכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים בנושא.

מערכת ביוטיק

|

30/05/2013

|

14:12

seperator

לניתוחים פלסטיים יש לעיתים תדמית של תחום העוסק ביופי חיצוני בלבד, אך למעשה לחלק גדול מהניתוחים השפעה גם על המצב הבריאותי, כמו למשל במקרה של שאיבת שומן. אם בעבר ניתוח פלסטי עורר סימני שאלה והרמות גבה, כיום הנושא מקובל יותר בחברה ואנשים רבים פונים לניתוחים פלסטיים, חלקם מתוך רצון לשיפור אסתטי, אך רוב הפניות נובעות מצורך בשיפור בריאותי. לפני שבוחרים בניתוח שאיבת שומן, חשוב לוודא שבוחרים במנתח פלסטי מיומן ומנוסה בתחום, כי לא כל מנתח פלסטי מיומן לתפקיד שאיבת שומן. חשוב לשאול אודות המוניטין של המנתח, לחפש המלצות ממכרים וחברים, לבקש הפניות מרופאים אחרים ומקליינטים מרוצים.

בניתוח לשאיבת שומן חשוב לבחור ברופא מומחה לכירוגיה פלסטית.

בניתוח לשאיבת שומן חשוב לבחור ברופא מומחה לכירוגיה פלסטית.


תעודות והסמכה
בבחירת מנתח פלסטי חשוב לוודא שלרופא המנתח יש הסמכה לא רק לכירורגיה כללית אלא גם תעודת הסמכה של מומחה לכירורגיה פלסטית. בכל תחום יש לעיתים שרלטנים, ולכן בבחירת רופא חשוב לוודא שמדובר במנתח מוסמך בתחום.

הניסיון חשוב
לפני בחירת מנתח כדאי לבקש פגישת ייעוץ, להתעניין בניסיון האישי של המנתח בתחום שאיבת השומן ולא להסס לשאול בנוגע למספר הניתוחים שביצע ולגבי סיבוכים אפשריים שעלולים להתרחש בזמן הניתוח.
לפני ניתוח בקשו לקבל את כל המידע על סיכונים ותהליך ההחלמה.

לפני ניתוח בקשו לקבל את כל המידע על סיכונים ותהליך ההחלמה.


יחס אישי
חשוב לתחושת הבטחון, כי הבחירה בשאיבת שומן אינה קלה. חשוב לבחור מנתח שמרגישים איתו נוח ושמראה התעניינות אישית בנסיבות שהביאו את הפציינט אליו.

ממה עדיף להמנע?
חשוב לבדוק מה הליך הטיפול, כמה טיפולים צריך וכמה שומן ישאב בכל טיול. לרוב אסור לשאוב יותר מ-3 עד 4 ליטר שומן בטיפול, לכן קבלו את כל העובדות מראש והימנעו מסיכונים מיותרים. בנוסף, הימנעו מלבצע ניתוח או טיפול אחר באותו יום, כי אחר הניתוח לגוף נחוץ זמן החלמה. רוב המקרים של סיבוכים התרחשו בגלל שאיבת יתר של שומן או בגלל שבוצעו ניתוחים אחרים באותו יום.

אל תתביישו לשאול שאלות
חשוב לקבל את כל המידע על ניתוח פלסטי כולל ההליך הכירורגי, זמן ההחלמה והסיבוכים האפשריים. לאחר הניתוח לרוב יש תופעות לוואי של כאבים נפיחות, לכן חשוב לקבל הנחיות מפורטות על משככי כאבי מתאימים וכל מידע לגבי מניעת סיבוכים. אנשים רבים מתקשים בלערוך השוואה בין מרפאות ועריכת תחקיר אודות הניתוח, אך זאת טעות מכיוון שכאשר עוסקים בתחום הבריאות, חשוב לקחת החלטות שקולות מבוססות ידע והבנה של כל היתרונות והחסרונות לטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • טיפים לפני שאיבת שומן

    שאיבת שומן אמנם אינה משמשת כתחליף לאורח חיים בריא אבל הניתוח מאפשר עיצוב הגוף והסרה של שומן תת עורי שלא ניתן להסיר עם ספורט ודיאט

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל