צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהליך שינוי אורח החיים. מה צריך לדעת לפני שעושים את הצעד ובוחרים בניתוח? אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים.

מערכת ביוטיק

|

20/06/2013

|

15:34

seperator

ניתוח לשאיבת שומן נועד להסרת שומן מאזורים מסוימים, להצר את ההיקפים ובאופן כללי כדי לעצב את הגוף. במסגרת הניתוח משתמשים במכשיר שאיבה שמתבסס על עקרון הוואקום, אשר שואב חלקים מרקמת השומן שהצטברה בגוף. הניתוח לא מתאים לכל אזורי הגוף ולרוב ניתן לבצע את הניתוח בבטן, במותניים, בירכיים, בזרועות, מתחת לסנטר ובישבן. הדיון סביב ניתוחים פלסטיים ובמיוחד שאיבת השומן, יוצר לעיתים קונפליקט ובמאמר זה נציג לכם כמה טיפים חשובים שיש לזכור בנוגע לניתוח, להליך ההכנה, לסיכונים הכרוכים וכמה המלצות איך לבחור מנתח פלסטי טוב.

לפני ניתוח מתקיימת פגישת ייעוץ ובהמשך בדיקות רפואיות.

לפני ניתוח מתקיימת פגישת ייעוץ ובהמשך בדיקות רפואיות.


מה קורה לפני הניתוח?
לפני הניתוח מתבצעת לרוב פגישת ייעוץ כדי לברר על הרקע הרפואי של המטופלת ואת המניע לבקשה לעבור ניתוח שאיבת שומן. במסגרת הפגישה בודקים אם למטופלת יש מחלות או סיבות רפואיות אשר יפריעו לניתוח והרופא יסביר על ההליך ועל האזורים המתאימים לשאיבת שומן.  לפני הניתוח הרופא בדרך כלל מבקש בדיקות כגון ספירת דם, תפקודי קרישה, כימיה בדם ובקרב מטופלים מבוגרים גם צילום של החזה ובדיקת אק"ג. 

איך מתבצע ניתוח שאיבת שומן?
הרופא המנתח מסמן בעזרת טוש סימון את האזורים בהם יש לשאוב שומן ואת הגבולות לשאיבה, לאחר הרדמה מקומית או מלאה, הרופא מבצע חיתוך קטן של כחצי סנטימטר ומחדיר מחט לשאיבת השומן. את המחט מחברים לצינור וואקום ומתחיל תהליך השאיבה שמוגבל  לרוב ל-2.5 ליטר שומן. הניתוח נמשך בין שעה לשלוש שעות ובסיום ההליך חובשים את האזור.
ניתן לבצע ניתוח שאיבת שומן בהרדמה מלאה או לחילופין מקומית.

ניתן לבצע ניתוח שאיבת שומן בהרדמה מלאה או לחילופין מקומית.


אילו סיכונים צריך לקחת בחשבון?
באופן כללי לכל ניתוח פלסטי יש סיכונים כגון: זיהומים באזור הפצוע מהניתוח, דימום, סכנות ותופעות לוואי כתוצאה מההרדמה (לרוב תוצאה של רגישות לתרופות של ההרדמה). בנוסף, לניתוח שאיבה יש סכנות ייחודיות:

ירידה בתחושה או אבדן תחושה - לרוב סימפטום זמני, שנגרם לרוב מפגיעה בעצב באזור השאיבה.
תסחיף שומני - תרחיש נדיר בו חלקיקי שומנים נכנסים לזרם הדם בורידים לאחר התנתקו מרקמת השומן. מצב כזה עלול לגרום לכך שהחלקיקים יתקעו בכלי דם אחרים כמו למשל בריאות, לכן חשוב לשים לב לכל תופעות הלוואי לאחר הניתוח.

כיצד בוחרים מנתח פלסטי?
חשוב לתת משקל ליחס אישי מצד המנתח ולא לחשוש לשאול הרבה שאלות על הניתוח, הסיבוכים האפשריים והליך ההחלמה. לאחר כל ניתוח לרוב יש תופעות לוואי כמו למשל נפיחות שחולפת עם הזמן – כדאי לברר מראש את כל הפרטים ולדעת אילו תסמינים צריכים להדליק נורה אדומה. כמו כן, בחירת מנתח פלסטי דורשת עריכת השוואת מחירים בין מרפאות ובדיקת רמת הניסיון של המנתח ותעודות ההסמכה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה
  • טיפים לפני שאיבת שומן

    שאיבת שומן אמנם אינה משמשת כתחליף לאורח חיים בריא אבל הניתוח מאפשר עיצוב הגוף והסרה של שומן תת עורי שלא ניתן להסיר עם ספורט ודיאט

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל