צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
חלק מהפרמטרים שמסייעים לבחון לעומק את שאלת כדאיות עריכת ניתוחים פלסטיים מסוימים, אלו התוצאות והתרומה שתיווצר ואופן ההחלמה מהניתוח, ושאלת השאלות – כמה זמן התוצאות הללו אמורות "להחזיק"?

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

13:50

seperator

חלק מהפרמטרים שמסייעים לבחון לעומק את שאלת כדאיות עריכת ניתוחים פלסטיים מסוימים, אלו התוצאות והתרומה שתיווצר ואופן ההחלמה מהניתוח, ושאלת השאלות – כמה זמן התוצאות הללו אמורות "להחזיק"? כשמדובר בתחום "נזיל" כמו שאיבת שומן, בו התוצאות עלולות להיות תנודתיות ולא סופיות – ודווקא משום שהן תלויות התנהגות ככל שהניתוח יכול להיות מוצלח, חשוב לשמוע על כמה שיותר אפשרויות ושיטות כדי לייצר מצב רצוי ויציב לאחר הניתוח. התשובה של הרופא אמנם עלולה להיות לא חד משמעית, וגם תלוית מטרה.

ניתוח שאיבת שומן משמש כעזר לאורח חיים בריא

ניתוח שאיבת שומן משמש כעזר לאורח חיים בריא


מעט על הליך הניתוח
ניתוח שאיבת שומן יכול לארוך מספר שעות, תלוי במיקום הצטברויות השומן ובכמותם. הניתוח אינו משמש כתחליף לתוכנית התנהגותית שונה וטובה יותר ממה שהיה נהוג עד כה. המטרה היא להפטר ממאגרי שומן שלא ירדו באמצעות תזונה או ספורט, אולם מעבר לכך הניתוח אינו משמש תחליף לאורח חיים ספורטיבי ובריא יותר כנדרש. במהלך שלושת החודשים הראשונים, התוצאות רק מתחילות להיות יציבות ונראות לעין, במידה ושומרים על מאזן קלורי שונה.
במקביל לניתוח שאיבת שומן  הכרחי שינוי בהרגלי תזונה

במקביל לניתוח שאיבת שומן הכרחי שינוי בהרגלי תזונה


מתי נעלמות התופעות מהניתוח?
התופעות משאיבת שומן ועיצוב הגוף עשויות להיעלם כעבור כחודש מהניתוח. אלו יכולות להיות תחושה של נפיחות או אי נוחות, שנעלמים לאחר מכן אולם עלולים להמשך לאורך כחצי שנה מהניתוח. באופן עקרוני, ניתן לחזור לעיסוקים הרגילים לאחר מספר ימי החלמה.

מתי התוצאות תשמרנה לאורך זמן?
תוצאות שמוכיחות את עצמן לאורך זמן אלו תוצאות שנשמרות במשקל הממוצע לגוף או מעט מעליו, כשישנו עור גמיש שיכול להתכווץ בחזרה – באופן מתון וטבעי ככל שניתן וחשוב מכל – מצב בריאותי טוב של המטופל. היות שכמות תאי השומן אינה משתנה בגוף, אלא רק נפחם – עדיין קיים סיכוי לעליה במשקל ואפילו באופן מהיר – השינוי בהרגלים חייב להיעשות בסמוך לניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל