צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/05/2012

|

15:31

seperator

לעיתים נשאלת השאלה למה צריך בכלל ניתוחים פלסטיים? בשביל מה לקחת את הסיכון? התשובה המיידית תהיה "אני". ולמה הכוונה? רבים מגיעים למרפאות לאסתטיקה רפואית במטרה לשנות את גופם לא למען עצמם, אלא למען אחרים. טענה זו מושמעת הרבה והיא לרוב שגויה בבסיסה, ועל כן מובילה רופאים פלסטיים רבים להימנע מניתוח אנשים אלו, למרות ההפסד הכספי.

ניתוחים פלסטיים יכולים וצריכים להתבצע אך ורק למען עצמנו

ניתוחים פלסטיים יכולים וצריכים להתבצע אך ורק למען עצמנו


"אני"

ניתוחים פלסטיים יכולים וצריכים להתבצע אך ורק למען עצמנו, ולא למען אף אחד אחר. לאנשים רבים יש בעיה של תדמית עצמית, אשר מוביל לירידה בביטחון העצמי, מה שישירות משפיע על היכולת שלנו לתפקד בחיי היומיום ובעיקר כאשר יש אנשים שסובבים אותנו. הפגיעה התדמיתית הזו מגבילה את הסובלים ממנה גם מבחינת הלבוש שהם יכולים ללבוש, פעילויות גופניות, פעילויות אינטימיות וכדומה.
טיפול אסתטי להרמת חזה יכול לפתור זו בקלות

טיפול אסתטי להרמת חזה יכול לפתור זו בקלות


מקרים מהחיים

ישנם מקרים מפורסמים ודיי נפוצים שבטח שמענו עליהם, שאותם פתר ניתוח אסתטי. דוגמה נפוצה לכך תהיה אישה לאחר לידה אשר שדייה נופלים, לעיתים המראה כו שונה מזה שהיה לפני הלידה, שהאישה מתביישת אף מבעלה, דבר אשר משפיע ישירות על בני הזוג בצורה קיצונית. טיפול אסתטי להרמת חזה יכול לפתור זו בקלות, במהירות וביעילות. מקרה נוסף הוא של ילדים עם איזושהי איבר מוחצן, כמו אוזניים בולטת, אף ארוך או חזה אצל בנים.

ניתוחים משולבים
רבים מהאנשים אשר ניגשים לניתוחים פלסטיים, אינם ניגשים במחשבה של "רק את זה אני צריך לסדר וזהו" – לרובם יש מספר דברים אשר מפריע להם, ועל כן רוצים לתקן אותם במכה אחת, מה גם שביצוע מספר ניתוחים באותו הזמן יוביל לחיסכון בעלויות. בפועל מומלץ להימנע מדבר זה ולתת לגוף את כל הזמן הדרוש לו להחלים מכל שינוי ושינוי בנפרד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל