צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/04/2012

|

13:05

seperator

ניתוחים פלסטיים בעור הפנים עשויים להשיב את הברק ואת החיות למראה העור באזור הבולט ביותר של הגוף. את הניתוח למתיחת פנים אפשר לערוך באותה שיטה שבה פועלים בכל הגוף, ומי שעשה ניתוח למתיחת פנים, יכול לשקול בחיוב עשיית ניתוח למתיחת עור הצוואר לפחות, על מנת לא ליצור הבדל גס בין מראה העור החלק ובין העור הטבעי, הקודם והמקומט. יש שמתחילים את הניתוח באזור זה של הפנים ובמהלך השנים עוברים לנתח גם את שאר איברי הגוף ולמתוח את העור, כדי לשוות מראה טבעי ושלם, לא מראה נקודתי ומלאכותי.

אפשר לומר כי הטיפול אינו מושלם עוד לולא מתיחת צוואר

אפשר לומר כי הטיפול אינו מושלם עוד לולא מתיחת צוואר


להיות צעיר במצח

אצל כל אדם הקמטים מתקבלים אחרת – הן במציאות והן בתפישה האנושית של האדם המחזיק בהם. הליך ההזדקנות הוא טבעי, אולם עלול להפריע מסיבות שונות לבעלי הקמטים. לכן – נשים או גברים ינסו להשיב את המראה הצעיר שלהם על ידי הליך פלסטי טיפולי. בכל זאת, עדיין זה יותר קל מאשר לחכות למכונת הזמן שתשיב אותו לאחור.
כאשר העור אינו גמיש יותר הוא הופך למקומט

כאשר העור אינו גמיש יותר הוא הופך למקומט


מתיחת עור, כי אינו גמיש יותר

כאשר העור אינו גמיש יותר הוא הופך למקומט, משום שאילו היה גמיש –  היה מתהדק על עצמות הפנים. לכן בשעת הניתוח עושים חתך בצידי הפנים, מותחים את העור, חותכים את החלקים המיותרים ותופרים בחזרה במקום נסתר. חשוב גם להתחשב בסוגי עור שונים ולנסות אולי להציע פתרונות אחרים שיכולים להתאים כמו פילינג – שאותו אפשר לעשות בהתייעצות מול רופא מוסמך.

השלמת הטיפול
אפשר לומר כי הטיפול אינו מושלם עוד לולא מתיחת צוואר. הטריק הוא לעשות ניתוח פנים שכולל גם את הצוואר, ובכך ליצור מראה מושלם בתוך הליך אחד, על מנת שהמראה שיתקבל יהיה יחידה אחידה של העור, לבעלי הראיה הטובה והנוקבת שמבחינים בכל שינוי פלסטי שעושים בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל