צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/11/2012

|

11:59

seperator

נכון, לעולם האסתטיקה רפואית ישנם פתרונות לבעיות אסתטיות ורפואיות רבות מאוד. הטכנולוגיה החדשנית, המחקרים והצוותים הרפואיים המוכשרים לעבודה יכולים להוסיף איכות על התוצאות, והמטופלים עשויים לצאת מסופקים באחוזי הצלחה גבוהים יותר. דווקא תודות לאותה טכנולוגיה שהופכת את הטיפולים הללו לזמינים, הניתוחים להסרת שומן ולמתיחת בטן הופכים לנפוצים יותר ויותר, לשיחת היום בחוגים שונים של אנשים – גברים כנשים. מתאמנים שמעוניינים ללכת עם חולצה במידה קטנה יותר לחדר הכושר, בעלי עסקים שרוצים לשמור על המראה המטופח וכן כל אחד או אחת שמעוניינים בכך. האמנם?

הניתוח יתאים לכל בעלי העור הגמיש

הניתוח יתאים לכל בעלי העור הגמיש


מתיחת בטן – רק בהצלחת המומחים

כמו בכל ניתוח פלסטי, נדרשת לפחות המלצת רופא מומחה אחת, ורצוי ללכת לשני רופאים מומחים או שלושה על מנת להחליט על כדאיות הניתוח והצלחתו לא רק על סמך היתכנות הניתוח לאור הנתונים של המנותח, אלא לפי הסיכונים שחלים בעקבותיו, היכולת להתאושש מהניתוח ויכולת ההצלחה. יכול להיות מצב שבו הרופא לא ימליץ על ההליך.
הניתוח למתיחת בטן יהיה לא מומלץ אם ישנן תנודות וחוסר יציבות במשקל או בצורת הגוף

הניתוח למתיחת בטן יהיה לא מומלץ אם ישנן תנודות וחוסר יציבות במשקל או בצורת הגוף


מתי מותר לעשות ניתוח למתיחת בטן?

הניתוח יתאים לכל בעלי העור הגמיש, אלו שהמשקל אצלם אינו משתנה לעתים קרובות או שאינו מתבטא באופן מיידי ב"גבעות" על פני הבטן. את הניתוח מומלץ לעשות לאחר שמגיעים למשקל המטרה, או לאחר שאין בתכנון יותר הריונות. הרופא המנתח ימליץ לפי ראות עיניו והנתונים בשטח לגבי הכדאיות.

מתי לא רצוי לעשות את הניתוח למתיחת בטן?
הניתוח למתיחת בטן יהיה לא מומלץ אם ישנן תנודות וחוסר יציבות במשקל או בצורת הגוף. אם העור בלתי גמיש ונמתח או שהמנותח עדיין לא הגיע למשקל היעד. בנוסף, אם ידועה מחלה כרונית מסוימת או שאותה מנותחת שוקלת להכנס להריון בעתיד – אין לעשות את הניתוח, שכן התוצאות לא מחויבות להשאר לאורך זמן אלא ככל שהמנותח שומר עליהן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל