צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
גברים רבים סובלים מבעיית שיעור יתר בגוף ובאזור הפנים, אך כיום הרפואה האסתטית מציעה פתרונות שונים לבעיה, הכוללים קרמים להסרת שיער, מכונות גילוח והסרת שיער עם קרן לייזר.

מערכת ביוטיק

|

03/04/2013

|

16:01

seperator

רבים מן הגברים סובלים מאוד מהשגרה המצריכה אותם להתגלח בכל יום כדי להראות מסודרים ומטופחים. בעיקר הדבר אמור על מי ששעירים במיוחד באזור הפנים וכאלו הסובלים משיעור יתר  המגיע מן החזה ומעלה עד לבסיס הצוואר. שיעור זה גורם לגברים רבים לחוש שלא בנוח וחסרי בטחון בסיטואציות אשר הם נדרשים להיות בהם ללא חולצה.

pic

הפתרונות שיש כיום בשוק לבעיה זו
כיום בשוק קיימים מגוון פתרונות לנושא שיעור היתר בקרב גברים. אחד מן הפתרונות הוא כמובן סכין הגילוח הישן והטוב. מעבר אליו קיימות גם מכונות גילוח. חוץ מאלו, בדומה לנשים אשר פותחו להן קרמי דיפלטור למיניהם בשיטת מרח והסר שיער, פותחו כיום גם לגברים. אך מעבר לשיטות הללו, המהוות שיטות יחסית מסורתיות, קיימת שיטה חדשה המבוססת על הסרת שיער פנים לגבר בלייזר.
pic

מה היה קיים עד היום
עד היום, שוק הסרת השיער בלייזר לא היה פתוח לגברים, בכל הקשור לפנים. הלייזר שפותח בשנים האחרונות היה חזק מדי להורדת שיער באזור הפנים ולכן לגברים לא הוצא הטיפול הזה. כיום, עם זאת, עם שכלול אמצעי הלייזר וגם היכולת לשלוט טוב יותר בעוצמת הקרן, הצליחו להגיע לקרן שתהיה חלשה אך אפקטיבית לטיפול בשיער פנים.

מה התוצאה
גברים, אם נמאס לכם להתגלח כל יום, או לראות את שיער החזה שמבצבץ מעל לצווארון החולצה, טיפול הסרת שיער בלייזר באזור הפנים והצוואר יכול לחסוך לכם טרחה רבה ולהשאיר אתכם חלקים, מצוחצחים ומסודרים. לא עוד התגרדויות כתוצאה מזקן שצמח או רטינות מצד הבת זוג. מדובר בטיפול שעולה אבל יחסוך לכם לא מעט כספים על סכיני גילוח ותכשירי טיפוח לפנים לאחר הגילוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל