צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שיער הגוף אצל גברים ואצל נשים הוא "פריבילגיה", ואולם לפריבילגיה הזו ישנו מחיר - השיער הנושר נראה בכל מקום - בחדר השירותים, על רצפת המקלחת ובתוך הצנרת, ואלו עלולות לספוג גם את ריחות הגוף השונים ולהשאיר "מזכרת" להפרשותיו - ומסיבה זו, יש מקום לאסתטיקה ר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

12:10

seperator

תחום הסרת שיער בחלקי הגוף השונים אינו עולם של נשים בלבד; מדובר על המודעות לאסתטיקה שהולכת וגוברת. יחד עם זאת, גברים שמעוניינים להסיר את שיער הגוף שלהם עלולים להמנע מכך משום שזה עלול להיראות "נשי" בעיניהם ואינו ראוי, כששיער הגוף שלהם מנשיר בכל מקום – כדרך הטבע ובמיוחד בעונות המעבר. הצצה אל עולם תוכניות הטלביזיה מלפני שני עשורים לפחות תוליד תמונות בהן שיער החזה עדיין בצבץ מעבר לחולצה, כסמל לגבריות. כיום, מראה כזה אינו "עובר מסך", ודורש התייחסות מיוחדת כדי להיענות לתכתיבי האופנה.

 בעזרת קרן הלייזר, ניתן להסיר שיער בהליך פשוט

בעזרת קרן הלייזר, ניתן להסיר שיער בהליך פשוט


שיער גוף שאינו רצוי
שיער הגוף אצל גברים ואצל נשים הוא "פריבילגיה", ואולם לפריבילגיה הזו ישנו מחיר – השיער הנושר נראה בכל מקום – בחדר השירותים, על רצפת המקלחת ובתוך הצנרת, ואלו עלולות לספוג גם את ריחות הגוף השונים ולהשאיר "מזכרת" להפרשותיו – ומסיבה זו, יש מקום לאסתטיקה רפואית יותר מתמיד. כיום, אחת הדרכים המקובלות לטפל בכך היא הסרת שיער בלייזר.
יש לבחור טיפול להסרת שיער בהתאם למגבלות רפואיות

יש לבחור טיפול להסרת שיער בהתאם למגבלות רפואיות


לברר אודות המוסד הרפואי שבו מטפלים
מי שמעוניין להביא לתוצאות של גוף חלק, צריך לקחת בחשבון שמדובר כאן על מספר שיטות – לכל אחת ישנם היתרונות והחסרונות שלה, ולברר לגבי כל הדרכים להסרת שיער – כל מה שצריך לדעת על מנת להגיע לתוצאה הרצויה; בשיטה אחת יש צורך לחזור על ההסרה אחת לחודש, בשיטה אחרת – בתחום זמן ארוך יותר ולאחר מכן מתקבלת תוצאה של עור חלק לתקופת זמן ארוכה ביותר.

אז מה צריך לעשות לאחר הטיפול?
גברים שרגילים ללכת למכון שיזוף עלולים להיות מוגבלים בכך, כמו גם חשיפה לקרני השמש. כאן, חשוב לבדוק את הטיפול באינפרא אדום מול טיפול בלייזר, ואם ישנה יכולת לבחור בין השניים – אז לבחור באפשרות הפחות מגבילה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל