צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/11/2012

|

10:16

seperator

תופעת השיעור יתר היא תופעה שמטרידה אנשים רבים, גם גברים וגם נשים. יש אזורים מסוימים שכל אחד היה שמח לו לא היה צומח בהם שיער. עד לא מזמן הסרת שיער לצמיתות הייתה משאלתם של אנשים רבים, ורק אלו בעלי סבלנות ארוכה וסף כאב גבוה יכלו להנות מהסרת השיער לצמיתות. בשנים האחרונות המצב השתנה לחלוטין הודות להתקדמות הטכנולוגית. הסרת שיער הפכה להיות נחלת הכלל, נשים וגברים כאחד.

למי מתאימה הסרת שיער?
הסרת שיער בכלל והסרת שיער בלייזר מתאימה במיוחד לבעלי עור בהיר ששיערם כהה ועל כן הוא בולט על הגוף. בעלי שיער לבן או ג'ינגי אינם מתאימים לטיפול זה. כמו כן אנשים בעלי בעיות רפואיות כמו סכרת, מחלות עור ואנשים שנוטלים תרופות המכילות סטרואידים גם כן לא מתאימים לטיפול זה.כל אחד שרוצה לעבור טיפולים אלו מחויב בבדיקת התאמה לפני הטיפול לצורך אבחון גוון העור וצבע השיער לשם קביעת סוג הטיפול.

טיפולי הסרת שיער הם הטיפולים הנפוצים ביותר כיום אצל נשים וגם אצל גברים

טיפולי הסרת שיער הם הטיפולים הנפוצים ביותר כיום אצל נשים וגם אצל גברים

מה הסיכונים בהסרת שיער בלייזר?
כיום יש מכשירים רבים שממעיטים את הסיכון בטיפולים אלו ובגדול ניתן לומר שאצל אדם בריא הסיכוי לסיבוכיים הוא מזערי. למרות זאת מכיוון שמדובר בהליך רפואי יתכנו תמיד סיבוכים שונים כמו אדמומיות בעור, כוויות קלות, וכדומה. כתמים אלו נעלמים כעבור מספר ימים או שבועות. במידה והכתמים או הצריבות אינם עוברים יש לפנות לרפוא לצורך המשך היוועצות.

הסרת שיער בלייזר הפכה להיות נפוצה עד מאוד בשל הסיכונים הנמוכים והטיפול האפקטיבי

הסרת שיער בלייזר הפכה להיות נפוצה עד מאוד בשל הסיכונים הנמוכים והטיפול האפקטיבי

מה המכשיר הטוב ביותר להסרת שיער וכיצד בוחרים את המכון?
כיום יש מספר רב של טיפולים ומכשירים שנועדו להסרת שיער. מטפל מקצועי יודע להתאים את הטיפול לכל אדם לפי פרמטרים שונים ועל כן הטיפול הטוב ביותר הוא זה שמותאם ללקוח. לפני בחירת מכון להסרת שיער יש מספר דברים שיש לבדוק: אילו אמצעים טכנולוגים יש למכון, כמה שנות ניסיון בתחום, האם יש נהלי עבודה מסודרים, המלצות אודות המכון ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל