צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/09/2012

|

17:35

seperator

לפני ההליכה למכון לאסתטיקה רפואית לצורך הסרת שיער בלייזר, ודאי ישנן התחבטויות רבות – או לא, כשהמיר נשמע משתלם למדי. חשוב לציין כי כשמדובר על טכנולוגיה חדישה כמו למשל גלי אור בשירות האסתטיקה הרפואית, יש לבחון בזהירות את הנושא,  ולהצמד למספר כללי אצבע, כמו למשל לוודא שמדובר במתקן מאושר על ידי ה- FDA ובאיש או באשת מקצוע מוכשרים במיוחד לטיפול מסוג זה. נכון, יכול להיות שזה אומר שלב נוסף בדרך לכך שתיפטרו מהשיער הבלתי רצוי על גופכם, אולם זה מבטיח לכם גהות ומניעת תופעות בלתי רצויות בעקבות כך.

הטיול בלייזר חובק מספר סיכונים, ביניהם הצטלקויות – אולם הסיכון בהם מצומצם ביותר

הטיול בלייזר חובק מספר סיכונים, ביניהם הצטלקויות – אולם הסיכון בהם מצומצם ביותר


מחירים זולים – האם שווה?

לא ניתן להעיד באופן גורף על כל מכוני היופי אשר מציעים טיפולי שיער גוף באמצעות לייזר ובמחירים מצחיקים כמו למשל 10%-20% מהמחיר הרווח בשוק. פעמים רבות מדובר על מכון שיכוון ללקוחות שלא יבדקו זאת לרמת התקן של ה- FDA לפי דגם המכונה, ואילו אותם לקוחות עלולים להיות נואשים על מנת למצוא דיל במחיר זול כל כך, שעדיין מבטיח מספר טיפולים להסרת שיער עד להסרה מלאה.
למי שאינו רגיל בנושא, הטיפול הראשון עלול להיות המכאיב ביותר

למי שאינו רגיל בנושא, הטיפול הראשון עלול להיות המכאיב ביותר


הטיפול הראשון הוא הכואב ביותר

למי שאינו רגיל בנושא, הטיפול הראשון עלול להיות המכאיב ביותר, וזה לא משנה אם עשיתם הסרת שיער באינפרא, באפילציה או בל שיטה שבחרתם לנכון. ישנה אפשרות לבחור בהסרת שיער ב- SHR, שיטה הידועה כפחות מכאיבה ואפילו מרגיעה.

תופעות לוואי שאחרי הטיפול
הטיול בלייזר חובק מספר סיכונים, ביניהם הצטלקויות – אולם הסיכון בהם מצומצם ביותר. ניתן לייחס את השינויים בצבע העור לטיפול בלייזר, אולם צבע העור נוטה לחזור לעצמו לאחר תקופה מסוימת. ממילא, התוצאות הסופיות מתקבלות לאחר טיפולים אחדים, ולא טיפול בודד – התוצאות נמדדות רק לאחר תקופה של מספר חודשים מן הטיפול הראשון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל