צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/12/2011

|

16:58

seperator

שיער על איזור הפנים הפריע מאז מעולם לנשים רבות בכל הגילאים והעלה שאלות רבות לגבי הסרת שיער בפנים. איזור הפנים הוא מרכז היופי הנשי ועל כן נשים רבות, למרות שהיו מעוניינות להפטר משיער באזור הפנים, מפחדות מצלקות שיתפתחו באזור עקב הטיפול או מצמיחה של זיפים כמו שיש לגברים. חשוב להזכיר שגילוח שערות הפנים לא יגרום לצמיחה של יותר אך הוא יגרום לשערות להיות עבות וגסות יותר, מה גם שהם יתחילו לצמוח בקצב מהיר יותר.

pic

שיטות להסרת שיער
כיום קיימות מספר שיטות להסרת שיער באזור הפנים, כגון גילוח, מריטת שיער בשעווה או באמצעות פינצטה, שימוש בסלילים מיוחדים,  או הסרת שיער בלייזר.
מבין כל השיטות הנ"ל, גילוח הוא השיטה הכי פחות אידיאלית ועל כן מומלץ לא לגלח את עור הפנים.
מריטת השיער היא השיטה הנפוצה כיום והיא יכולה להיעשות בקלות בתוך הבית, השימוש בפינצטה יכול להיעשות בכל מקום ובכול שעה, אך הוא דורש התעסקות יומיומית.

הסרת שיער בלייזר
השיטה האידיאלית ביותר להסרת שיער מאזור הפנים הינה הסרת שיער בלייזר. השיטה מתאימה לכול גווני העור ומספר הטיפולים שהאישה תעבור ינוע בין 8 ל-12 טיפולים.
שיטת הלייזר אינה משאירה צלקות על עור הפנים שכן אור הלייזר פועל בצורה שבה הוא מחמם את זקיק השערה ועל כן מכוון לשם (ואינו מכוון אל עור הפנים).

הסרת שיער ללא כאבים
הסרת שיער בלייזר איננה כואבת ומשך כל מפגש הוא קצר יחסית, ככה שתמיד יהיה ניתן למצוא זמן בשבילם, מה גם שברוב המקרים לא תזדקקי לטיפול מקדים לפני המפגש. את תוצאות הטיפול ניתן לראות כבר מהיום הראשון, וככל שהימים עוברים, אך אפקט הטיפול גודל עד להשגת התוצאה הרצויה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל