צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:13

seperator

מה שלפני אלפי שנים נחשב לגורם שתורם בהישרדות של האדם ובכך אפילו היווה גרעין למשיכה מינית היום עלול לעשות את ההיפך. כללי האסתטיקה העכשוויים גורסים כי שיער הוא מקור להורדת הדימוי העצמי, וללא שיער ניתן להיראות הרבה יותר טוב – בין אם מדובר בנשים, בגברים, בנוער – כולם כאחד. בשלב מסוים בחייהם, כ – 70% מכלל הציבור בארץ וכן נתוני אחוזים גבוהים בעולם מראים כי בני אדם נוהגים להסיר שערות באופן קבוע מגופם בשיטות ההסרה המסורתיות – גילוח ושעווה, וחלקם האחר טורח ללכת למכוני קוסמטיקה ויופי כדי להסיר אותו ולהבטיח כי לא יגדל לאורך זמן רב אח"כ.

pic

האפילציה הייתה פה קודם!
האפילציה היא למעשה השיטה החודרנית להסרת שיער לטווח זמן ארוך. בשיטה זו הנקראת גם אלקטרוליזיס החשמל מנטרל את המפגש בין הנימים למטריקס, לא ניתן להזין את השערה מהזקיק שלה, היא נושרת ובמקומה לא צומחת אחת אחרת, או שצומחת שערה דקה יותר ולאחר חשמול נוסף שלה לא גדלה שערה נוספת לאותו הזקיק.

הלייזר כשיטה להסרת שיער באורח קבע
על פי אורך גלי הלייזר ניתן לקבוע באיזה צבע שערה יטפל, וזה תלוי כמובן במנעד הצבעים של קרן הלייזר מבלי שתפגע בעור האדם. לכל אדם ישנו צבע שיער מקורי כפי שהגנטיקה קבעה, כלומר – כמות מסוימת של מלנין שתוך השערה, הצבען שבו הלייזר מטפל.

הסרת שיער באינפרא אדום
האינפרא אדום הוא עוד אחד מהטיפולים השייכים להסרת שיער בטכנולוגיות אור. הטיפול דומה לאותו טיפול בלייזר, ככל שמדובר בקרני אור החודרות לגוף, וכן הטיפול יתאים במיוחד לבעלי עור כהה במיוחד. ההבדל בין הלייזר לאינפרא אדום הוא בין השאר בכך שלאחר טיפול לייזר רצוי שלא להמצא באור השמש כדי לא לפתח כוויות על גבי העור.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל