צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

08:06

seperator

אחת השאיפות האסתטיות ביותר הן עור חלק ללא שיער מיותר באזורים לא רצויים. ישנן כל מיני שיטות להסרת שיער כמו הסרת שיער בשעווה, אפילציה או גילוח שיער, אולם על מנת להסיר את השיער המיותר לצמיתות יש לפגוע בשורש השערה באופן בלתי הפיך, ולמנוע ממנה להשתקם ולצמוח בחזרה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שימוש בטכנולוגיות של אור מבוסס חשמל שתפקידו להשמיד את בסיס השערה ולמנוע מן הזקיק להתחדש בשנית.

מהם היתרונות של הסרת שיער בטכנולוגיית אור?
ישנם הרבה מאוד יתרונות להסרת שיער בטכנולוגיות של אור, אשר מהווה חלופה אטרקטיבית לניתוחים פלסטיים פולשניים ומיותרים. למשל, מדובר בשיטה יעילה שמשיגה תוצאות באופן מהיר יחסית, כאשר המכשור הנמצא בשימוש השיטה הוא מכשור אמין שלא סובל מהרבה תקלות. מדובר בשיטה בטוחה שלא כוללת תופעות לוואי בלתי הפיכות או נזק, ובעיקר מדובר בשיטה לא יקרה השווה לכל כיס.

אילו טכנולוגיות קיימות בשיטה זו?
שיטת הסרת שיער בטכנולוגיות אור כוללת מספר טכניקות. למשל שימוש בלייזר בקוטר קטן הניתן לשליטה ולמיקוד על אזורים ממוקדים. שיטת IPL לפיה עושים שימוש במנורה המפיקה אור חזק ועוצמתי ביותר הנפלט בפולסים גבוהים, או בשיטת DPC שהיא טכנולוגיה מתקדמת יותר שבה ניתן לטפל בכל סוגי הגוונים של השערות. כל המכשירים כוללים גם מנגנוני קירור בכדי למנוע כוויות שעלולות להיגרם מן הטמפרטורות הגבוהות של המכשירים.

מי מתאים לטיפולי הסר שיער בטכנולוגיות אור?
הטיפול מתאים במיוחד לאנשים עם גוון שיער כהה וגוון עור בהיר. כלומר, ככל שיש יותר ניגוד בין צבע העור לצבע השערה, כך הטיפול יעיל יותר. בדרך כלל הטיפול אינו מתאים לאנשים עם שיער בלונדיני או בהיר במיוחד או לבעלי עור שחום או שזוף

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל