צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

17:24

seperator

 

רבים מאיתנו מרגישים שלא בנוח עם שיער הגוף שלנו וחולמים להיות חלקים. אנשים מוותרים על ללכת לים או לבריכה מכיוון שאינם רוצים להסיר חולצה. הטכנולוגיה של היום מביאה לנו פתרונות גם לבעייה מסוג זה עם הפיתוח של הסרת שיער בלייזר.

 

למעשה רוב מכוני היופי היום מציעים טיפולים של הסרת שיער בלייזר, אך לפני שמחליטים על מכון מסוים - חייבים לבדוק מספר דברים.בדיוק כמו הבדיקות שאנו מבצעים לפני ניתוח פלסטי

 

אילו דברים יש לבדוק לפני הטיפולים להסרת שיער בלייזר?

חשוב לבדוק שאת הניתוח עושים במכון מנוסה בעל ותק ורקורדטוב. כדאי לשמוע המלצות מלקוחות שעברו טיפולים ולבדוק ממה היו מרוצים וממה לא. חשוב לוודא שהמכון מעסיק רופאים מקצועיים ולא על ידי חובבנים או אנשים שלא הוסמכו. כמו כן חשוב לעשות השוואת מחירים, מאחר וטיפול הסרת שיער בלייזר הוא טיפול יקר ולכן כדאי לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות על מנת להצליח להוזיל ולו במעט את מחיר הטיפול היקר.

 

קצת על הסרת שיער בלייזר?

ב- 1997 אושרו בארצות הברית טיפולי הלייזר ומאז הם תפסו תאוצה גדולה. השיטה הזו פופולרית הן אצל גברים והן אצל נשים ומאפשרת להוריד ולדלל שיער מכל אזורי הגוף מבלי שזה יצמח מחדש. הטיפול הזה מאפשר להימנע לחלוטין מתהליכים לא נעימים שהם עול גדול כמו גילוח, שעווה ודרכים נוספות בלתי נעימות להורדת שיער. בישראל רק רופאים מוסמכים מורשים לעשות טיפולי לייזר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל