צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בניתוח הגדלת חזה כרוכות החלטות רבות החל מבחירת הרופא המטפל וכלה בסוג השתל, וכיוון שמדובר בגוף שלך חשוב שתביני במה מדובר כדי שתוכלי לבחור את מה שהכי טוב לך.

מערכת ביוטיק

|

03/04/2013

|

15:40

seperator

ניתוחי חזה הפכו נפוצים ופופולארים. נשים רבות לא מרוצות מהחזה שלהן מגודלו, צורתו, נפחו ועוד ולכן פונות למנתחים פלסטיים. כשמחליטים על ניתוח הגדלת חזה ישנם מספר קריטריונים בהם רצוי להתחשב, בראש ובראשונה חשובה הבחירה במנתח המתאים לך שעליו את סומכת, עימו תדוני באפשרויות השונות.

הגדלת חזה מתבצעת ע ידי השתלת סיליקון קוהסיבי

הגדלת חזה מתבצעת ע ידי השתלת סיליקון קוהסיבי


סוג וגודל השתל
ניתוח הגדלת חזה נעשה באמצעות החדרת שתלים, כאשר ישנם שני סוגי שתלים: שתלי מי מלח- מעטפת סיליקון המכילה מים מלוחים, שתלים אלו פחות נפוצים שכן אינם מספקים מגע ומראה טבעי וישנו חשש של דליפה. שתלי סיליקון קוהסיבי מלוכד בהם משתמשים בעיקר כיוון שמקנים מראה טבעי ונחשבים לבטוחים יותר.
באשר לגודל החזה, חשוב להבין שאין גודל מומלץ כיוון שמדובר בבחירה אישית, ואין גודל המתאים לכל מצב ולכן חשוב לבחור בגודל שרוצים במצב עירום. רצוי להימנע מחזה גדול מדי שכן הניתוח כואב יותר, ההחלמה איטית וייתכן וייוצרו בעיות גב.   
מיקום השתל מהווה גורם שמשפיע על מראה טבעי

מיקום השתל מהווה גורם שמשפיע על מראה טבעי


מיקום השתל
את השתלים ניתן למקם בשלושה מיקומים: מעל השריר- שתלים אלו יאפשרו התאוששות זריזה ולא ישפיעו על תפקוד השריר. מתחת לשריר- שתלים הנכנסים מתחת לבית השחי וממוקמים מעט גבוה ולכן יוצרים מראה פחות טבעי. מישור כפול/כולל משולב- זו הדרך הנפוצה ביותר בה חלק מהשתל מוסתר על ידי שריר המעניק יציבות, וחלקו תחתון מאפשר את המראה הטבעי. לכל מיקום היתרונות והחסרונות שלו ולכן חשוב לעבור על האופציות עם הרופא המטפל. 

איזור החתך
גם את החתך בניתוח הפלסטי ניתן לבצע בשלושה מקומות: חתך בפטמה המאפשר הסתרה יעילה, לרוב, של הצלקת אך עלול ליצור זיהומים ולהוות בעיה בהנקה. חתך בקפל השד המאפשר גישה נוחה ושליטה במילוי החלל, אך אינו מתאים למטופלות עם חזה קטן. וחתך בבית השחי שיתרונו הבולט הוא במניעת צלקות בשד.
על כל סגנונות וסוגים אלו יש להתייעץ עם הרופא המטפל וכדי שתרגישו בטוחות מומלץ לבחור ברופא מקצועי, שאתן סומכות עליו ומומלץ. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל