צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/02/2012

|

16:56

seperator

לא צריך גורם מחזק נוסף על מנת לסחוף יותר אנשים כדי לעשות ניתוחים פלסטיים  באזור החזה לצורך קוסמטיקה ואסתטיקה, אולם עצם העובדה שרואים נשים רבות בטלביזיה שנעזרו בקליניקות פרטיות ובבתי חולים כדי להגיע לתוצאות הללו, מכתיבה איכות חיים מסוג אחר- הזכות והיכולת לשנות את המראה החיצוני לפי בחירה. בנוסף, מדובר בהכתבת אופנה עכשווית, או באופנה שתמיד תשאר בעינה: חזה גדול זה יפה. מי שחושבת כך ומעוניינת לשנות את גודל החזה תוך הגדלתו והגיעה לגיל המתאים לצורך העניין, יכולה לברר פרטים בנושא ולאחר מספר ימים להיות בפגישה ראשונה מול הרופא המנתח.

השתל העגול זה הדגם הקלאסי שמעניק את המראה העגלגל והסקסי

השתל העגול זה הדגם הקלאסי שמעניק את המראה העגלגל והסקסי


שתלים להגדלת חזה

בארץ, ישנם שני סוגי שתלים לחזה נפוצים ביותר: הראשון הוא השתל העגול – זה הדגם הקלאסי שמעניק את המראה העגלגל והסקסי. דוגמניות ושחקניות קולנוע וטלביזיה משתמשות בשתלים מהסוג הזה כדי להיראות נועזת ולהוסיף פלפל למראה. לשתל יכול להיות פרופיל נמוך או פרופיל גבוה ובשני הדגמים יכולה להיות צפיפות ג'ל גבוהה או נמוכה.
מי המלח יוזרקו למעטפת סיליקון עד כדי הגעה לנפח הרצוי

מי המלח יוזרקו למעטפת סיליקון עד כדי הגעה לנפח הרצוי


השתל האגסי

שתל אגסי נקרא גם שתל אנטומי, וכפי שמו – הוא מזכיר בצורתו אגס. מדובר במראה הטבעי יותר, ולכן הוא מועדף יותר על פני נשים מבוגרות אשר מעוניינים לחזור למראה הצעיר והפשוט לפני עידן הלידות והשינויים הגופניים השונים שהגוף עבר במהלך השנים. עדיין, משום שמדובר בשתל בעל צורה לא שווה, הוא עלול לנוע במהלך פעילות ספורטיבית ולכן לא יתאים ממש לעוסקות בספורט.

סוגי מילוי לשתלים
ישנו מילוי לשתלי סיליקון – השתלים הללו הם מהסוג הנפוץ ביותר. מפיקים אותו מצורן – חומר שנמצא בחול של הים. ניתן ליצור ממנו נוזל בעל דלילות משתנה ובזה יתרונו. מילוי במי מלח הוא הסוג השני, מי המלח יוזרקו למעטפת סיליקון עד כדי הגעה לנפח הרצוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל