צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ניתוח להגדלת השד עלול להשפיע בדרכים שונות על ההרגשה הגופנית הכללית – משינוי במרכז הכובד והמשקל ועד לרגישות השד. ישנן נשים שסובלות מתסמונת קדם וסתית שבה השד רגיש למגע, וזו עלולה להיות גם התחושה השוטפת לאחר ניתוח להגדלת חזה.

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

14:02

seperator

ניתוח להגדלת השד עלול להשפיע בדרכים שונות על ההרגשה הגופנית הכללית – משינוי במרכז הכובד והמשקל ועד לרגישות השד. ישנן נשים שסובלות מתסמונת קדם וסתית שבה השד רגיש למגע, וזו עלולה להיות גם התחושה השוטפת לאחר ניתוח להגדלת חזה. הרגישות עלולה להיגרם גם מגורמים כמו גיל המעבר, הריון או הנקה, גוש בשד או הפרשה כל שהיא מהפטמה. הכאבים בשד בכל אופן נפוצים בגילאי הפריון, וחשוב לבדוק אחת לתקופה אודות הגורמים לכך. בנוסף, יש לקחת בחשבון ניתוח להגדלת השד, אם נעשה.

ניתוח עלול לגרום באופן זמני לרגישות מופחתת בחזה

ניתוח עלול לגרום באופן זמני לרגישות מופחתת בחזה


מה השפעתו של ניתוח הגדלת שד על רגישות החזה?
ניתוח חזה עלול לגרום למנותחת לרגישות מופחתת באזור השד, אם בכלל. עם זאת, האזור שנמצא סביב הפטמות עלול להיות רגיש יותר יחסית במהלך השבועות הראשונים של ההתאוששות מן הניתוח. הוא יכול להיות רגיש גם משום הנגיעה בעצב שנמתח כדי להכיל את השתלים החדשים. הצפי הוא כחודשיים – שלושה עד לחזרת השדיים לרגישות הרגילה שלהם.
מומלץ להתייעץ עם מומחה בנוגע למיקום השתלים מתחת לשריר

מומלץ להתייעץ עם מומחה בנוגע למיקום השתלים מתחת לשריר


חשוב להגדיל מודעות באמצעות בדיקות ומידע
במידה ויש למטופל או למטופלת חשש כי אותו ניתוח עלול להוביל לרגישות בפטמה, חשוב להתכונן לקראת הניתוח באופן בריא יותר; חשוב לשקול ולמקם את השתלים תחת לשריר. חשוב גם להתייעץ עם המנתח המומחה, שיחווה דעתו על פי הנתונים בשטח ומידת ידיעותיו בנושא.

להגדיל את החזה באופן מתון
ישנה אפשרות לעשות הזרקות סיליקון  שממתנות את קצב הגדלת השד. כך ניתן לשלוט על התחושה הכללית כשנשמרת התחושה ברגישות הפטמה. בנוסף, גורמים אחרים כמו עליה או ירידה במשקל יכולים להשפיע אף הם על התחושה הכללית ברגישות השד, כמו גם שינויים בעור החזה ומתיחתו עקב הריון, ואפילו רפיונו עקב תופעות הזדקנות יכולים להשפיע על רגישותו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל