צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

17:52

seperator

 

סיליקון הוא הפיתרון לעיבוי איברים מכל הגדלים והסוגים, לרבות סיליקון בשפתיים. באמצעות הסיליקון ניתן לפסל את מה שהטבע לא חנן אותנו. אל הקליניקה זורמות נשים בכל קשת הגילאים - מצעירות ועד למבוגרות - לעיצוב השפתיים ועד למילוי קמטים. בישראל, הזרקת הסיליקון מאושרת לשימוש הציבור בעיקר לצורך טיפולים אסתטיים ולמטרות קוסמטיות. הטיפול נעשה באמצעות ניתוחים פלסטיים שזמינים מזה שנים רבות כבר לקהל הרחב. המחיר הופך עם השנים למזמין ולזול יותר, והטיפולים הופכים והולכים ליעילים יותר ולאורך זמן - כך שניתן לראות לאורך הזמן מהן התופעות הצפויות לאותם אלו שמחליטים לנקוט בדרך זו בעתיד.

 

הזרקת מיקרו - כיצד היא מתבצעת?

הזרקת סיליקון בסגנון מיקרו (בניגוד לשתלים להגדלת החזה היא הליך ניתוח פלסטי אשר נחשב ליעיל ולבטוח באופן יחסי. ההליך הוא כך, שאל הגוף מזריקים טיפה של ת לשכבות העור, הגוף אשר מפתח סביב הגוף הזר מעטפת קולגן בעצם הוא זה היוצר את הכיס ואת הנפח החדש. לאחר הזרקה זו, יש להמתין כמספר שבועות ואז שוב לחזור על אותו התהליך. 

 

תוצאות של הזרקת סיליקון

התוצאה הראשונית תתגבש רק לאחר כשלושה חודשים, והתוצאה הסופית תיראה בדרך כלל לאחר כשנה מתחילת ההליך של ההזרקה. יציבות התוצאה נשמרת בדרך כלל לתקופה של בין 15 - 20 שנים. אמנם החומר הסיליקוני אינו מתכלה, אולם ההתבלות הטבעית של העור אל מול גוש הסיליקון שלא התחבר לרקמת הגוף עלולים להציג תוצאה מעט מעוותת מזו שהתקבלה מלכתחילה, וניתן לתקן אותה בניתוח נוסף. 

 

כולם רוצים עיצוב שפתיים חושניות

לפעמים השיטה מאלצת אותנו להגדיל עוד אזורים בפנים כדי להביא לפרופורציות את כל הפנים, ולכן רצוי להתייעץ עם  מומחה לעניין. התהליך מצעיר בהחלט את המראה במספר שנים ולעתים אפילו בעשרות שנים ורצוי להתייעץ ולהסתייע בהדמיה שעושה הרופא המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל