צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כשרוצים לטפל בעיצוב החזה ועדיין מעוניינים לעשות את זה ללא הרדמה או ללא ניתוח שבו פותחים את העור ומטפלים בכל מה שתחת לשריר או מעליו – ישנו פיתרון: הגדלת חזה בזריקה

מערכת ביוטיק

|

05/02/2013

|

13:30

seperator

 

כשרוצים לטפל בעיצוב החזה ועדיין מעוניינים לעשות את זה ללא הרדמה או ללא ניתוח שבו פותחים את העור ומטפלים בכל מה שתחת לשריר או מעליו – ישנו פיתרון: הגדלת חזה בזריקה. זהו הליך שמטפל בעיקר בנשים, אולם אין כאן אפליה – הוא יתאים גם לגברים שמעוניינים "לנפח את החזה" בדרך מושכת, הדומה או מדמה את הגוף למעוצב לאחר שנעשה פיתוח גוף. זהו טיפול באסתטיקה רפואית ידידותית, שמשתמשת בחומר מילוי מהפכני – מקרוליין, שמאפשר תיקון של פגמים אסתטיים נקודתיים – ולא רק בעיצוב החזה אלא גם בעיצוב הישבן ובמקומות אסטרטגיים נוספים.

 

ממה מורכב חומר המילוי?

אותו חומר מילוי שנקרא מקרוליין הינו ג'ל המבוסס על חומצה היאלורנית – כלומר רב-סוכר שהו חומצי, והוא מהונדס בטכנולוגיה משוכללת מעולם הביוטכנולוגיה וההנדסה הגנטית המתקדמת. בתהליך הזה, החומר מוזרק באמצעות מחט דקיקה ומיוחדת אל תחת העור, שם הוא יעניק את הנפח הרצוי, בהדרגה. משרד הבריאות הישראלי אישר לאחרונה את השימוש בחומר הזה, כמו שקיבל אישור גם מה- CE האירופי.

אותו חומר מילוי שנקרא מקרוליין הינו גל המבוסס על חומצה היאלורנית

אותו חומר מילוי שנקרא מקרוליין הינו גל המבוסס על חומצה היאלורנית

הליך טבעי למדי

ההליך הזה שחוסך מאת המטופל או המטופלת חתכים וצלקות, כאבים שלאחר ההרדמה ומגבלות שלאחר הניתוח כדי להתאושש ממנו, מאפשר לחזור לשגרת היום ולעשות הכול כרגיל, למעט הצורך להמנע מחשיפה ונוכחות בטמפרטורה גבוהה – כמו למשל בג'קוזי חם, סאונה או מיטת שיזוף.

החומרים שמוזרקים נוטים להטמע בין חומרי הגוף ואף להסתלק משם לאחר שנספג בגוף

החומרים שמוזרקים נוטים להטמע בין חומרי הגוף ואף להסתלק משם לאחר שנספג בגוף

ההליך הפיך!

החומרים שמוזרקים נוטים להטמע בין חומרי הגוף ואף להסתלק משם לאחר שנספג בגוף. הגדלת החזה בזריקה הוא הליך שיש לחדש בכל שלוש שנים, כלומר יש לחדש בכל פעם את חומרי המילוי עד שיחזור לקדמותו. זוהי אלטרנטיבה למי שמעוניינת לעשות הגדלת חזה באופן ניסיוני, אולם מדובר עדיין בהליך שמחירו יקר באופן יחסי – יקר יותר אפילו מניתוח הגדלת חזה רגיל.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל