צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
תופעת הזעת היתר, היא תופעה פיזית הנובעת מיתר פעילות של בלוטות הזיעה וגורמת ללוקים בה אי נעימות רבה. אלו האנשים שמזיעים ללא שום מאמץ פיזי וללא קשר לעונות השנה, דבר שגורם לאי נוחות רבה, בנוסף על ההוצאות הבלתי נדלות על חומרי בישום שונים.

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

13:05

seperator

תופעת הזעת היתר, היא תופעה פיזית הנובעת מיתר פעילות של בלוטות הזיעה וגורמת ללוקים בה אי נעימות רבה. אלו האנשים שמזיעים ללא שום מאמץ פיזי וללא קשר לעונות השנה, דבר שגורם לאי נוחות רבה, בנוסף על ההוצאות הבלתי נדלות על חומרי בישום שונים. למי שלוקים בהזעת יתר לרוב מתלווה גם חוסר נוחות, ירידה בבטחון העצמי וחוסר יכולת למצוא זוגיות בשל החשש מפני התפרצות הזיעה בעת התרגשות או מגע מיני.

מה עושים עם זה?
התופעה של הזעת יתר  היא תופעה ותיקה יחסית. ניתן לטפל בתופעה זו באמצעות ניתוח אשר מטפלים בו בבלוטות הזיעה באמצעות סתימה שלהן או הורדתן. לרוב הניתוח יעיל, אך כמו כל בעל ניתוח בעל סיכונים ובעל תקופת החלמה נדרשת. אופציה אחרת, אשר נכנסה רק בשנים האחרונות לתחום הטיפול בתופעה הזו, הוא טיפול באמצעות הזרקות של חומרים. ניתן להזריק חומרים טבעיים כגון קולגן או חומרים סינטטיים כימיים כמו בוטוקס.

מה הבעיה עם הניתוח לטיפול בהזעת יתר?
הבעיה העיקרית של הניתוח מעבר לסכנת הזיהומים, היא בעובדה שכאשר נוגעים או מורידים קבוצת בלוטות זיעה ממקום אחר, הזעת היתר עלולה לא להיפתר ולעבור למקום אחר בגוף. בכך במקום פתרון לבעיה, מוצאים לה תרופה זמנית אשר אינה מסייעת לתחושת חוסר הנוחות שהתופעה גורמת. כלומר, למעשה הניתוח אינו נותן מענה מספיק טוב להתגברות ולטיפול בבעיה אסתטית זו.

במה הזרקות מסייעות?
ההזרקות אשר נועדו לטיפול בהזעת יתר, מוזרקות היישר לאזור בלוטות הזיעה. ראשית כל מדובר בטיפול שהוא כמעט בעל אפס תופעות לוואי. שנית כל, כאשר משתמשים בחומר שבמהותו הוא רעלן, כמו בוטוקס, החומר באופן מקומי ופרטני סותם את בלוטת הזיעה ומונע ממנה פעולה. סתימת הבלוטה היא זמנית ולכן אינה מסוכנת.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל