צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/02/2012

|

14:01

seperator

הבוטוקס משמש להעלמת קמטים בעיקר, אולם יש לזריקות בוטוקס גם שימושים נוספים, כמו למשל טיפול בהזעת יתר, טיפול הרמת גבות, טיפול במיגרנות ועוד.  מה שנחשב פרדוקס עד להיום בנושא הזרקות בוטוקס. הבוטוקס מיוצר מהפרשות של בקטריה – שהן בעצם רעלן חזק ביותר שמדללים אותו רבות עד שהוא מגיע לשימוש הרפואה הקלינית בטיפולי אסתטיקה. כביכול אותו רעלן היה עלול להיות הגורם למיגרנות אולם הבוטוקס נכון להיות משמש כפיתרון לטיפול במיגרנות עצמן. אם כן, לבוטוקס ישנם שימושים רבים וכנראה יתגלו עוד עם הזמן. נשים וגברים פונים לטיפולים באמצעות הזרקות אלו אצל הרופאים בקליניקות מובחרות.

הבוטוקס נועד לטשטש את הקמטים הקלים יותר, מה שנקרא גם קמטי הבעה

הבוטוקס נועד לטשטש את הקמטים הקלים יותר, מה שנקרא גם קמטי הבעה


מה עושה הבוטוקס?

הקוסמטיקה עושה שימוש רב בטיפולי בוטוקס. אותו רעלן מטפל בקצות העצבים של תאי השריר, ועושה פעולה אשר מנטרלת את הפקודה של השריר, כלומר תא שריר אחד לא יעביר לתא השריר השני וכן הלאה את הפקודה מהמוח. זריקה אחת שכזו תתחיל להשפיע רק לאחר מספר ימים, וההשפעה זמנית – יש לחזור על ההזרקה מספר פעמים אחת לחצי שנה בממוצע.
לטיפול הבוטוקס אין צורך להכין הכנות מיוחדות מלבד מריחת האלחוש, כרבע שעה לפני הטיפול עצמו

לטיפול הבוטוקס אין צורך להכין הכנות מיוחדות מלבד מריחת האלחוש, כרבע שעה לפני הטיפול עצמו


בוטוקס כנגד תופעת הקמטים

הבוטוקס נועד לטשטש את הקמטים הקלים יותר, מה שנקרא גם "קמטי הבעה". נוהגים להזריק בנקודות שונות במצח, בצידי העיניים, בין הגבות ובצידי הפה. לאחר כל הזרקה ישנה תופעה של בליטת העור שנעלמת לאחר כשעתיים ממילא.

האם צריך הכנות מיוחדות או החלמה מהטיפול?
ההחלמה מבוטוקס אחרת מתהליך ההחלמה מניתוחי פנים, למעשה לא נדרשת תקופת החלמה מיוחדת מהטיפול, למעט מספר נקודות שעשויות להשאר על עור הפנים לכמה שעות – נקודות דם ובליטות. לטיפול הבוטוקס אין צורך להכין הכנות מיוחדות מלבד מריחת האלחוש, כרבע שעה לפני הטיפול עצמו. חשוב להתייעץ עם הרופא המזריק כדי לפתור כל שאלה בעניין מראש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל