צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בימים החמים של הקיץ רוב האנשים סובלים מהזעה אך כאשר מדובר בתופעה קבועה לאורך כל השנה ויש תחושה של הזעה גבוהה מהרגיל לאנשים בסביבה, מדובר כנראה בתופעה של הזעת יתר.

מערכת ביוטיק

|

05/03/2013

|

13:16

seperator

בימים החמים של הקיץ רוב האנשים סובלים מהזעה אך כאשר מדובר בתופעה קבועה לאורך כל השנה ויש תחושה של הזעה גבוהה מהרגיל לאנשים בסביבה, מדובר כנראה בתופעה של הזעת יתר. בעיית ההזעה אינה נדירה אך מהווה גורם מביך שמקשה על התנהלות נורמאלית בחיי השגרה של העבודה ובמפגשים חברתיים. התופעה גורמת לעיתים להתרחקות מסביבה והימנעות ממצבים שונים או מלבוש מסוים כדי להפחית את ההשפעה, אך כיום הרפואה המודרנית מציעה פתרונות.

גורמים לתופעה
תופעת ההזעת יתר אינה נדירה כפי שאנשים לעיתים מאמינים וזאת תופעה שנהוג לחלק אותה לשני חלקים: הזעה כלל גופנית והזעה באזורים נקודתיים. התופעה נגרמת לרוב מלחץ, מצב של התרגשות, בעיה של מעט סוכר בגוף או ייצור גבוה של חום בגוף או פעילות גבוהה מדי של בלוטת התריס. ייתכן שיש סיבות נוספות ולכן מומלץ לעבור בדיקות מקיפות אצל רופאים מומחים ולהתייעץ בנוגע לטיפול המתאים לבעיה.

הזעת היתר היא בעיה שהגורמים שלה לעיתים הורמונלים

הזעת היתר היא בעיה שהגורמים שלה לעיתים הורמונלים


הימנעות או טיפול
אנשים רבים דובקים בגישת ההימנעות במקום לגשת למרפאת מומחים ולטפל בבעיה. בין הדברים על הזעת יתר שרבים אינם מציינים אפשר למצוא את תופעת ההימנעות מפעולות מעוררות הזעה גבוהה. אפשרות אחרת היא טיפול בתופעה בעזרת ניתוח מיוחד- סימפטקטומיה, טיפול יעיל להזעה באזור כפות הידיים אך עם זאת פחות מתאים לאזורים אחרים כמו בית השחי.
כיום ניתן לטפל בהזעת יתר בעזרת בוטוקס

כיום ניתן לטפל בהזעת יתר בעזרת בוטוקס


טיפול בעזרת בוטוקס

הזעת יתר בבתי שחי - מה עושים עם זה? בין היצע הטיפולים הקיימים כיום בתחום הרפואה האסתטית, טיפול בבוטוקס מהווה אופציה פופולארית ומובילה. מדובר בטיפול קצר ולא פולשני שנמשך כחצי שעה ובמידה והבעיה חוזרת אחר זמן מה אין בעיה לבצע טיפול נוסף. ההליך הטיפולי כולל הזרקת חומר הבוטוקס לאזור בלוטות הזיעה ויצירת חסימה לגירוי של העצבים ולהיווצרות זיעה מרובה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל