צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/09/2012

|

12:32

seperator

זו לא חוכמה לומר שעם קיץ ישראלי כמו שלנו, אנחנו מזיעים ללא הכרה. הלחות תוקפת, ומי שנמצא במהלך היום באויר הפתוח עלול לסבול מתופעות הלוואי הטבעיות – הזעה במקומות שונים בגוף, היכן שחם – ויש גם תופעת לוואי לתופעה הזו – ריח, מראה רטוב על פני הבגדים, והרגשה לא נעימה למזיע. מה קורה כשתופעה זו אינה קשורה למזג האויר החיצוני ולטמפרטורה שסביב הגוף? במקרה זה, רבים מעדיפים שלא לצאת מהבית ולהיות מושא ללעג ולקלס בסביבה. עם זאת ישנם כמה פתרונות שיכולים להקל לרווחה את ההתמודדות עם העניין.

ראשית – מודעות, משום שישנה בעיה
הזעת יתר היא תופעה שבה מזיעים למעלה ממה שהאדם הסביר היה מזיע, ללא קשר לטמפרטורה שמסביב לגוף או לפעילות הפיזית שהגוף מבצע. הסימפטומים עשויים לדווח היטב על הבעיה לבעליה: ההזעה הרבה (היפרהידרוזיס) וכן הריח החריף הנודף מבית השחי (ברומהידרוזיס) המצב הזו עלול להיגרם בין השאר גם מפעילות של פטריות, חיידקים או אי שמירה על הגיינה טובה.

לבדוק את הנושא
רצוי לבדוק את העניין בקליניקות לאסתטיקה רפואית. רצוי לא לפתור את הסימפטומים אלא לנטרל את התופעה למן היסוד. שימוש בחומרי ריח – תרסיסים נבדק כיום במחקרים הקשורים לסרטן השד, ואילו נטילת כדורים לעניין יכול לעצור את ההזעה תוך גרימת "סתימה" במקום, אולם הן עלולות לגרום להתנפחות שתעלה את רמת הזיהום בעור.

ניתוח הזעת יתר
הניתוח להזעת יתר הוא למעשה הזרקה של רעלן במינון נמוך מאוד- בוטוקס, חומר שינטרל את הפקודה ממערכת העצבים אל השרירים ובכך תימנע ההזעה, לצמיתות – אלא עד שיהיה צורך לחזור שוב על ההזרקה. לרוב, מדובר בסדרת טיפולים במרווח של מספר חודשים ביניהם עד לקבלת תוצאה סופית רצויה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל