צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/08/2012

|

11:58

seperator

הזעת יתר היא תופעה שיכולה להיות כללית או ממוקדת באיבר מסוים. כך או כך, זו תופעה שנמצאו לה פתרונות שונים שבהם יכול המטופל לבחור. הזעה היא אמנם פעולה טבעית של הגוף שנועדה לשמור באופן רפלקטיבי או אוטומטי אם תרצו, על הטמפרטורה של הגוף, כך שהמוח שולח פקודה לעשות זאת – ומבלי לפגוע בתהליכים שונים בגוף ובחלבונים שמווסתים את התהליכים הללו. הזיעה שמקררת את הגוף היא ממילא חומרים שהגוף רוצה להפריש החוצה – מלחים, פסולת נוזלית שמופרשת באופן מוגבר ביחד עם מים, בעיקר בזמן פעילות מאומצת או ביום חמסין.

ישנה הזעת יתר שמיוחסת לאיברים באופן ממוקד

ישנה הזעת יתר שמיוחסת לאיברים באופן ממוקד


הזעת יתר כללית בגוף

הזעות יתר בכלל הגוף נגרמות לרוב מחוסר איזון בגוף: זה יכול להיות ממחלות עצביות, מפעולה הורמונאלית שונה, מעודף משקל או מדלקת המייצרת חום גוף גבוה שידרבן חילוף חומרים ושתייה מרובה. השומן לעומת זאת, הינו גורם מפריע לאיבוד החום, משום שהוא מבודד את הטמפרטורה הפנימית מהטמפרטורה החיצונית.
ב- 40% מהמקרים מדובר בתופעה גנטית אשר קשורה במערכת העצבים הסימפתטית

ב- 40% מהמקרים מדובר בתופעה גנטית אשר קשורה במערכת העצבים הסימפתטית


הזעת יתר ממוקדת

ישנה הזעת יתר שמיוחסת לאיברים באופן ממוקד. לרוב מדובר על הזעה בבית השחי, במפשעות – מה שעלול לגרום גם לשפשפת, בישבן, בין השדיים – אצל נשים וגם אצל גברים, לאורך הגב וגם הזעת יתר ברגליים – מה שהרבה פעמים גורם לפטריות ולריחות בלתי נעימים כאשר הולכים עם נעליים סגורות או בכפות הידיים. לרוב, הזעת יתר מסוג זה היא מהשכיחות יותר – בין 5-10% מקרב כלל האוכלוסיה.

הסיבות להזעת יתר
ב- 40% מהמקרים מדובר בתופעה גנטית אשר קשורה במערכת העצבים הסימפתטית אשר אחראית לפעילות ההזעה ולעיתויה. ישנן אפשרויות שונות להתמודד עם העניין ולא להזניח אותו, שכן הזנחה עלולה לגרום לבעיות דימוי עצמי נמוך ותוצריו או פשוט לאי נעימות אשר עלולה לתקוף בכל גיל וגיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל