צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/06/2012

|

13:42

seperator

הזעת יתר היא תופעה שחלק לא קטן מהאוכלוסיה סובל ממנה. תופעה זו נפוצה בעיקר בחודשי הקיץ החמים אך מי שסובל מהתופעה יכול להיתקל בה גם במשרדים מחוממים בכל תקופות השנה. תופעה זו יכולה לגרום לאי נעימויות ומבוכה רבה אצל האנשים הסובלים ממנה ואף לעיתים אף לפגוע בתפקודי החיים השונים בשל הקושי להימצא במצבים חברתיים שונים בהם יכולה להופיעהזעת היתר.

הזעת יתר היא תופעה שחלק לא קטן מהאוכלוסיה סובל ממנה

הזעת יתר היא תופעה שחלק לא קטן מהאוכלוסיה סובל ממנה


סיבות להזעת יתר

הזעת יתר יכולה לנבוע ממספר סיבות. אבחון הזעת היתר אינו מסובך וניתן לזהותו בקלות יחסית. הזעת יתר בגב הינה הזעה לא פרופורציונאלית לרמת העילות המתבצעת. כאשר אנשים סובלים מהזעת יתר בגב הם יכולים להגיע למצב של רטיבות מוחלטת בגב במינימום מאמץ גופני. לעיתים ההזעה נובעת מתופעה שניקראת הזעה מפצה, תופעה זו נפוצה בעיקר אצת אנשים שעברו ניתוח עצבץ במקרה זה הגוף למעשה מפצה במקום אחר על חסר כלשהוא.
כפי שהוזכר לעיל להזעת יתר בגב או בכל מקום השלכות רבות הן פסיכולוגיות והן פיזיות

כפי שהוזכר לעיל להזעת יתר בגב או בכל מקום השלכות רבות הן פסיכולוגיות והן פיזיות


השלכות הזיעה

כפי שהוזכר לעיל להזעת יתר בגב או בכל מקום השלכות רבות הן פסיכולוגיות והן פיזיות. הזעת היתר גורמת לחוסר נוחות תמידי שנגרם כתוצאה מהרטיבות המתמדת בגב. עובדה זו מצריכה החלפת בגדים באופן תדיר וקושי בהתנהלות יומיומי. לגבי ההשפעה הפסיכולוגית הורחב בירה בחלק הקודם של המאמר והירידה בדיומי העצמי לעיתים כה רבהעד שאדם יכול לפתח דיכאון או הפרעה אחרת.

טיפולים בהזעת היתר
הטיפול בהזעת יתר בגב הינו כירורגי וקוסמטי. במסגרת הטיפול מתבצע למעשה חתך של העצב אשר מונע הופעת זיעה במקום ספציפי. ניתוח פלסטי זה למעשה הינו ניתוח פשוט יחסית אשר עורך פרק זמן קצר ואינו כרוך בסיכונים שונים. ניתוח זה מתבצע בהרדמה מלאה ומצריך אשפוז של לילה אחד בלבד. לאחר הניתוח ניתן לחזור לעבודה לאחר שבוע התאוששות בלבד. הניתוח מונע הופעת זיעה בגב באופן טוטאלי, הסיכון העיקרי של ניתוח זה הוא הופעת זיעה מפצה באזור אחר בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל