צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בקיץ נפתחת עונת הרחצה, וגם מי שאינו מתפלש בחול הים או קופץ ראש לבריכה ודאי משיל מעליו את הבגדים עד כדי שכבה אחת קצרה שחושפת את העור לעיני כל. מי שיודע כי חשיפת העור לאורך פרק זמן ממושך עלולה לעלות בבריאות

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

12:30

seperator

בקיץ נפתחת עונת הרחצה, וגם מי שאינו מתפלש בחול הים או קופץ ראש לבריכה ודאי משיל מעליו את הבגדים עד כדי שכבה אחת קצרה שחושפת את העור לעיני כל. מי שיודע כי חשיפת העור לאורך פרק זמן ממושך עלולה לעלות בבריאות ודאי עוטה שכבה ארוכה אבל דקה מאוד, שמפרידה בין עורו לבין הקרינה המציפה של השמש. מי שבכל זאת מחליט לפשוט זאת, עלול למצוא כתמים חדשים שצצו על פני העור, פטריות שמש, קמטוטים, יובש קיצוני וצלקות שונות שאינם נעלמים לאור יום וגם לא בלילה.

משחות עשירות בלחות עוזרות בשמירה על מראה רענן לעור הפנים

משחות עשירות בלחות עוזרות בשמירה על מראה רענן לעור הפנים


ישנו מקום לטפל בכך
ישנן תשובות לאסתטיקה רפואית, כדי לעזור למבקשים לחשוף טפח או שניים לאור השמש ועדיין להיראות צעיר. ראשית הטיפול הוא כמובן במניעת תופעות הזדקנות העור – מריחת משחות עשירות בלחות המזינה את סוג העור כפי שאובחן על ידי מומחה לכך. במידה ומגיעים לשלב שבו הוא הופך להיות מקומט, מדולדל או בעל כתמים על פניו, ניתן לעשות טשטוש צלקות או טיפול בקמטים.
כיום ניתן לטפל בעור בעזרת טיפול בלייזר או טיפול באינפרא אדום

כיום ניתן לטפל בעור בעזרת טיפול בלייזר או טיפול באינפרא אדום


לטפל בפיגמנטציה
הפיגמנטציה של העור עלולה להשתנות לאורך זמן, ממש כמו כן ציור שמגיב לצבעי קרן האור של השמש וחומרים אחרים שהוא בא במגע איתם. אחת השיטות לטפל בכך היא באמצעות גלי אור – כמו למשל פילינג לייזר, טיפול במכשיר אינפרא אדום. אפשר גם לנסות טכנולוגיה של גלי רדיו שמגיעים לשכבות העמוקות של העור ופותרים את הבעיה מן היסוד.

שיטות שונות לטיפוח אזור המחשוף
גם האזור העליון של  המחשוף – הדקולטה - זקוק לתשומת הלב המיוחדת לו, משום שהעור בו דק והשמש "מטפלת" בו באופן ישיר כמעט – משום שהוא ממילא חשוף. ניתן להשתמש בשיטת המזותרפיה  שיטה למניעת הזדקנות העור – בהזרקה תת עורית, או מזוליפטינג – הזרקת חומר מעכב הזדקנות עור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל