צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, הוא חשוף לפגעים החיצוניים בכל פרמטר, ובניגוד לאיברים הפנימיים, השינויים שנערכים על פני העור ניתנים לזיהוי מהיר – ניתן לראות היכן העור שינה את המרקם ואך הצורה, את הצבע או את הגמישות

מערכת ביוטיק

|

26/12/2012

|

10:21

seperator

 

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, הוא חשוף לפגעים החיצוניים בכל פרמטר, ובניגוד לאיברים הפנימיים, השינויים שנערכים על פני העור ניתנים לזיהוי מהיר – ניתן לראות היכן העור שינה את המרקם ואך הצורה, את הצבע או את הגמישות. למרות שמדובר בדרך כלל בפגמים אסתטיים בלבד, ניתן לטפל בהם באופן קוסמטי בקליניקה לאסתטיקה רפואית. לעתים נראות תופעות על פני העור שמרמזות על היתכנותה של מחלה – כמו למשל שומות או נקודות חן בעייתיות,  ואלו זוכות לטיפול שונה שאמור למנוע את התפתחות המחלה. 

 

טיפול בעור – טיפוח רמת החיים

בדרך כלל ניתן להבדיל מעבר לרף גיל מסוים ברמת טיפוח של העור, משום שזהו פרמטר שנראה לעין באופן ישיר, במיוחד כשמביטים לאזור הפנים. עור רפוי ומקומט משווה מראה עייף ומבוגר, בעוד עור מתוח לאחר מתיחת פנים יכול להעניק מראה שמצעיר את גיל המנותח לפחות בעשור. אם כיום בני 50 סובלים מקמטים יחסית עמוקים בעור, היום ישנם פתרונות שונים כדי לשוות לו מראה צעיר. 

ישנם גורמים רבים להזדקנות העור

ישנם גורמים רבים להזדקנות העור

הזדקנות של העור – פנימית וחיצונית

לעור ישנם שני צדדים להזדקנות: פנימית – שהגורמים לה גנטיים ולא תלויי סביבה או שתלויים בתגובה של הגוף למחלה מתפתחת. בנוסף, ישנם גורמים חיצוניים כמו למשל פוטואייג'ינג – מגע עם קרני שמש וכן מגע עם פיח ועשן או עישון – אלו מאיצים הזדקנות של העור.

כיום יש טיפולים רובים הגורמים להצערת העור

כיום יש טיפולים רובים הגורמים להצערת העור

מה זו מזותרפיה?

מי שתר אחר דרך איך לשפר את מראה הפנים והצוואר, יכול למצוא כי ישנה דרך שבה נמנעים מניתוח בפנים: הזרקה תת עורית אל המזודרמיס של חומרי מילוי טבעיים או מלאכותיים לפנים, וכך הקמטוטים הזעירים שנוצרו נמתחים, אל העור נוסף חומר שיוצר צורך מועדפת לפנים ומגדילים כך את שכבת הלחות בעור. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל