צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

04:44

seperator

בסביבות גיל שלושים לנשים וארבעים לגברים, אנו יכולים להתחיל להבחין בקמטים על עור הפנים, ולסמן "וי" על פרק חדש בחיינו. התסריט הזה נשמע לכם מוכר? ובכן, התסריט הזה יכול לקרות גם בשלב מאוחר יותר למי שנוקט בתהליכי אנטיאייג'ינג. במקום לחכות שיצטברו מספיק קמטים בשביל לעשות ניתוח למתיחת פנים ולאחר מכן להשקיע באיפור לאחר מתיחת פנים, ראוי להגיע למודעות בגיל שלפני הופעת הקמטים, ולנסות להרחיק את תחילתו האינטנסיבית של הזדקנות העור.

 

אילו גורמים מאיצים את הזדקנות העור?

הגורמים שמאיצים את הזדקנות העור יכולים להיות במגע ישיר על העור: חשיפה לשמש, רעלים סביבתיים שנמצאים באוויר- שאנו שואפים ושמסביבנו (במיוחד בכל הקשור לשריפת כימיקלים ולעישון אקטיבי וגם עישון פסיבי), בנוזלים שאנו שותים או רוחצים בהם, במזון שאנו אוכלים - כשאין בו מספיק חומרים מזינים ובמיוחד כשישנו חוסר בויטמינים A, E ו- C, ובחומצה פולית. לצד כל אלו יש חומרים לפנים שאינם מיטיבים עם העור. 

 

גורמים שאינם באים במגע עם העור ומאיצים את הזדקנות העור

ישנם גורמים נוספים להזדקנות העור, ואותם אפשר אולי למנוע בקלות ביחד לגורמים האחרים. אלו יכולים להיות חוסר שינה, לחץ נפשי, אלכוהול בכמויות גדולות. העור חש ביובש, משום שבלוטות השומן בעור מפחיתות את התוצר מעל לגיל שלושים. הגוון של העור הופך ללא אחיד והשמש יכולה לחדור מבעדו ביתר קלות, משום שתאי מלנוציט (שמפרישים את פיגמנט המלנין מסנן הקרינה) נפגמים מעל לגיל שלושים. 

 

מה ניתן לעשות?

כשהגוף נחלש ביכולתו לתקן את הפגמים שמתגלעים בו לאחר גיל שלושים, רבים פונים לניתוח פלסטי בפנים לצמצום ולתיקון הנזקים, אולם חשוב לקחת בחשבון שניתן לשנות את המצב גם על ידי טיפוח מתמיד לעור- ובשמירה על תזונה נכונה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל