צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:10

seperator

 

פילינג הוא טיפול בשכבות העור בעומקים שונים על- פי מטרת הטיפול. מטרות הטיפול יכולות להיות העלמת כתמי עור כתוצאה משהייה בשמש, מניעת הזדקנות העור, טיפול בצלקות, כהות מתחת לעיניים, חריצים וקמטים בעור הפנים, העלמת פצעי אקנה ונמשים. לכל אחד ואחת יש את סוג הטיפול המתאים לו על פי דרגת הטיפול.

 

לאחד יתאים פילינג חיצוני וקוסמטי, כאשר קוסמטיקאית מורחת חומרי קוסמטיקה על פני המטופל והשינוי נעשה בצד החיצוני של העור, ישנו טיפול כימי שהוא יותר חודרני, ומתחלק לדרגות של שטחי, בינוני ועמוק. 

 

פילינג לייזר 

חלק מהטכניקות בפילינג לייזר מתאימות לא רק לעור הפנים אלא גם לעור הצוואר, החזה והזרועות. מדובר בקרינה שאינה מזיקה לרקמות אחרות של הגוף- מדובר בקרן אור שהוגברה. עדיין - למרות שנמצא כי זה אינו מזיק לגוף, משתמשים באמצעי מיגון כמו משקפי לייזר, והטיפול עצמו נעשה בהרדמה מקומית או כללית, תלוי בעומק הטיפול. ניתן לשלוט על עומק הטיפול באמצעות הלייזר, ואם בוצע טיפול בעומק העור, יתכן כי הרופא המטפל יעדיף לפרוש את כמות המפגשים, ואולם אם היה עומס על העור תיתכן אדמומיות ואף נפיחות. יש לחבוש את המקום למשך שבוע ובמקרה של כאבים, ניתן לעשות קומפרסים קרים לעור, זה מרגיע אותו. 

 

סוגי פילינג לייזר

סוגי הפילינג נקבעים גם על פי סוג העור. כך למשל משתמשים בפילינג לייזר במצבים של עור קשה וגס יחסית - כשישנן צלקות אקנה קשות קמטים עמוקים ועוד. סוג נוסף הינו לייזר ארביום יאג, שמתאים לטיפולים עדינים ומדויקים יותר בעור. כאן התוצאות הן מיידיות אולם מוגבלות יחסית. יש לציין כי עדיין לא בוצעו מחקרים לטווח הארוך בקשר להשפעת טיפולי לייזר על בריאות המטופלים היות ומדובר בטיפול חדשני יחסית.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל