צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

08:09

seperator

 

טיפולי פילינג הפכו למבוקשים יותר ויותר עם השנים, עד שכיום הם מובילים את תחום הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית. מטרת הפילינג היא לרענן את עור הגוף, להפוך אותו לחלק ומוצק יותר תוך שמירה על האלסטיות הטבעית שלו ולשפר מראה עור הפגום מנזקי האקלים והזמן.

 

מהו פילינג?

פילינג, או בתרגום חופשי מאנגלית- "קילוף", הינו תהליך בו מקולפות השכבות החיצוניות של העור, בכדי "לפנות מקום" לתאי עור חדשים ורעננים. ישנם מגוון פילינגים שונים, כאשר ניתן לחלק את שלל הטיפולים לשני סוגים עיקריים: הראשון הוא פילינג כימי רפואי, אשר נעשה ע"י רופאי עור מוסמכים ומומחים בתחומם, והשני הוא פילינג טבעי אשר במהלכו נעשה שימוש בחומרים טבעיים בלבד. יצויין, כי קילוף העור אינו תחליף לניתוח פלסטי, ולעיתים הוא משולב בניתוח מתיחה של הפנים ושל איברים נוספים בגוף.

 

מהן מטרות הפילינג?

מטרתו העיקרית של תהליך הפילינג היא, כאמור, לשוות לעור מראה רענן, צעיר ובריא. בנוסף, יכול קילוף העור להבהיר פיגמנטים, כתמי עור שונים הנובעים מהריון, גיל, שמש ואקנה ולהעלים צלקות קטנות ולעיתים קרובות אף להסיר קמטים. אפקטיביות הטיפול מוכחת ותוצאותיה נראות לעין כבר בסיום הטיפול עצמו. יודגש, כי מדובר בטיפול שבו סיכונים ותופעות לוואי מעטים בלבד, כל זאת כמובן בתנאי שהתהליך מבוצע ע"י מומחה בתחום הפילינג.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל