צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

13:34

seperator

 

טיפול בעור הפנים עלול להיות עבודה קשה מאוד ומתסכלת לאנשים רבים, במיוחד עבור נערים ונערות צעירים בגיל ההתבגרות. אחד הדברים המתסכלים ביותר בגיל הזה הוא הופעת פצעי אקנה על הפנים והגוף, דווקא בתקופה הרגישה ביותר בחיים בה אדם מפתח מודעות עצמית גבוהה כלפי המראה שלו, ומתחיל לגלות עניין בבני או בנות המין השני. בשיטת הפילינג המכאני באמצעות לייזר ניתן לבצע טיפול בפצעי אקנה כמו גם להעלים צלקות, ואפילו לעשות החלקה של העור או מתיחת בטן.

 

טיפול בפילינג מכאני

פילינג מכאני בלייזר יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת לניתוחים פלסטיים, וניתן להגיע למראה עור חלק ומושלם באופן שאינו מחייב התערבות כירורגית פולשנית. זה פיתרון מעולה להרבה נשים וגברים או אפילו נערים ונערות שרוצים להגיע למראה עור חלק וצעיר. למרות הטיפול הלא פולשני ישנה תקופת החלמה מסוימת מן הטיפול בלייזר שאורכת כשבועיים, במהלכם העור עלול להיראות אדמומי ונפוח.

 

כיצד זה מתבצע?

הפילינג המכאני באמצעות לייזר מתבצע על ידי מכשיר חשמלי אשר בקצהו נמצאת אבן שיוף מיוחדת. האבן מסתובבת במהירות גבוהה ולמעשה משייפת ומלטשת את העור. העור החשוף מגליד ולאחר שהגלד נופל נחשפת שכבת עור חדש ורעננה. לאחר הטיפול יש לחבוש את המקום בתחבושת סיליקון מיוחדת ולמשוך את העור במשחה אנטיביוטית. מכיוון שמדובר בטיפול שעלול להכאיב, הוא בדרך כלל מבוצע בהרדמה מקומית.

 

למי מתאים פילינג בלייזר

פילינג בלייזר כאור מתאים לאנשים עם פצעי אקנה או צלקות על העור, ואפילו יעיל מאוד בהסרה של קמטים או קמטוטי פנים. כמו כן ניתן להסיר באמצעותו כתמים על העור. יש להיוועץ כמובן עם רופא עור מומחה לפני הטיפול, ולוודא שהטיפול מתבצע במרפאה קוסמטית מוסמכת בהשגחה של רופא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל