צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עד לאחרונה ההעיסוק בהסרת השיער מהגוף היה תהליך כואב ולא נעים ולכן הופעת טכנולוגיית הלייזר יצרה מהפכה בתחום הקוסמטיקה. נשים תמיד עסקו בטיפוח המראה החיצוני ודאגו להסרת השיער המיותר מהגוף

מערכת ביוטיק

|

05/03/2013

|

12:59

seperator

עד לאחרונה ההעיסוק בהסרת השיער מהגוף היה תהליך כואב ולא נעים ולכן הופעת טכנולוגיית הלייזר יצרה מהפכה בתחום הקוסמטיקה. נשים תמיד עסקו בטיפוח המראה החיצוני ודאגו להסרת השיער המיותר מהגוף אך בעקבות הופעת טכנולוגיית הלייזר, טיפולי ההסרה הפכו לפופולארים גם בקרב גברים. טיפול לייזר מדלל את השיער ומחליש אותה עד למצב בו היא מפסיקה לצמוח.

הסרת שיער באמצעות קרן הלייזר מהווה פתרון יעיל לטווח ארוך

הסרת שיער באמצעות קרן הלייזר מהווה פתרון יעיל לטווח ארוך


הליך הטיפול
הסרת השיער מבצעים בשלבים, כל פעם בוחרים אזור אחר בגוף וקרן הלייזר מתמקדת בכל שערה ומחלישה אותה. הסרת שיער- כל מה שצריך לדעת זה שהטיפול אינו חד פעמי ויש צורך במספר טיפולים שמשתנים בהתאם לאדם אך בסוף התהליך זוכים לגוף חלק לצמיתות. ככלל עדיף להתחיל את טיפולי הלייזר בחורך כי לעיתים הלייזר יותר אדמומיות בגוף ובגלל שבקיץ אנו חשופים יותר לשמש, עדיף להתחיל את הטיפו בחורף ולסיימו לפני תחילת הקיץ.  
טיפולי הסרת שיער מעניקים גוף חלק במינימום מאמץ

טיפולי הסרת שיער מעניקים גוף חלק במינימום מאמץ


יתרונות
היתרון המשמעותי ביותר הוא החסכון בזמן וחופש מטרדה היומית הכרוכה בטיפוח הגוף שמהווה חלק משגרת החיים של כל אישה. נשים משקיעות זמן וכסף רב בטיפוח הגוף וטיפולי הסרת שיער הם לרוב הוצאה שוטפת. עבור אלו ששוקלים הסרת שיער מהגוף חשוב לציין בניגוד לטיפולים אחרים כגון הסרה עם שעווה או בעזרת סכין, הלייזר הוא טיפול בטוח שאינו משאיר בסוף התהליך פצעים על הגוף ואף חוסך הוצאות בטווח הארוך ומשתלם יותר מהטיפולים האחרים.

התאמה אישית
בבחירת טיפול להסרת שיער בלייזר חשוב לבדוק איזה טיפול הכי מתאים לנו כי הסרה בלייזר אינה מתאימה לכל אחד והצלחת הטיפול משתנה בין אדם לאדם ועובי השיער. שיטת הלייזר תלויה גם באופי ואישיות ויש אנשים שיעדיפו להסיר עצמאית את השיער, כי אינם צריכים לבצע זאת בתדירות גבוהה, לעומת זאת עבור אחרים הטיפול יעניק חופשיות ונוחות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל