צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/11/2012

|

12:31

seperator

אסתטיקה, זהו שם הסיפור. היום, הסרת שיער מהרגליים הפכה לטאבו, כזה שאין עליו מחלוקת; היופי טמון ככל הנראה בעור חלק של ידיים, רגליים, מפשעות, בית שחי וכן הלאה. היות וגדילת השיער היא מחזורית, היא בלתי ניתנת לעצירה באופן טבעי, אלא ניתן להסיר את השיער באופן תכוף יותר, כך שאמנם ישנה חופשיות גדולה יותר להתנועע בחוף הים או ברחוב, אולם זה עלול להפוך למטרד יום – יומי: בכל יום יומיים יש לגלח את השיער, או בין שבועיים לחודש להסיר אותו בשעווה, ועד אז לא לחשוף אותו בפומבי בתקופת הארכת השערות.

ההסרה תתבצע על ידי גילוח המקום משיערות

ההסרה תתבצע על ידי גילוח המקום משיערות


איך יודעים אם זה מתאים לי?

ישנן שיטות שונות של הסרת שיער בלייזר, ישנם מכשירים שונים וטכנולוגיות שמשתמשות בגלי האור כדי לחמם את שורש השערה ולצמצם את התאים שמהם גדלה השערה. בכל טיפול לייזר השערה הופכת לחלשה יותר, היא נושרת לאחר הטיפול וגדלה עם מחצית מכמות התאים, כשבטיפול האחרון לאחר סדרת טיפולים, הרעיון הוא לצמצם עד ל- 0 את תאי השערה כדי לגרום לה לא לגדול.
אם איננו מבינים מדוע יש צורך בשיער באזורים שונים בגוף, כנראה שהתרחקנו מעט מהיעוד המקורי שלהם

אם איננו מבינים מדוע יש צורך בשיער באזורים שונים בגוף, כנראה שהתרחקנו מעט מהיעוד המקורי שלהם


למה צריך שיערות באזור הזה?

אם איננו מבינים מדוע יש צורך בשיער באזורים שונים בגוף, כנראה שהתרחקנו מעט מהיעוד המקורי שלהם, והתכתיבים החברתיים מגבים בחירה בהסרת שיער ועוד חלק; אם בזמנים קודמים תפקידו של השיער באזורים המיניים היה למשוך את בני המין השני על ידי הריח שמופץ ממנו, כיום ריח הבישום העז שבאופנה או תתרנות יחסית שנובעת מעישון אקטיבי וגם של פיח וזיהום אויר – אלו למעשה "מגעילים" את הריחות הטבעיים של הגוף.

כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?
ההסרה תתבצע על ידי גילוח המקום משיערות, סימון האזורים המיועדים לטיפול במרקר ואז מופעל המכשיר, שמשדר את גלי האור הללו אל משטח של סנטימטר מרובע או יותר, כך שהוא פעיל על מספר שערות בו זמנית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל