צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בקרב האוכלוסיה בעולם ובישראל ישנם עדיין מיתוסים שמתהלכים בעיקר בקרב מי שאינו מנותח חזה, משום שישנו עניין של בורות, ביישנות לברר לגבי המצב האמיתי ואולי אפילו ציניות. רגע לפני שמוכנסים לגוף חומרים שונים להגדלת נפח החזה ולניתוחו רצוי להכיר מה הם אותם שת

מערכת ביוטיק

|

20/02/2013

|

13:01

seperator

 

בקרב האוכלוסיה בעולם ובישראל ישנם עדיין מיתוסים שמתהלכים בעיקר בקרב מי שאינו מנותח חזה, משום שישנו עניין של בורות, ביישנות לברר לגבי המצב האמיתי ואולי אפילו ציניות. רגע לפני שמוכנסים לגוף חומרים שונים להגדלת נפח החזה ולניתוחו רצוי להכיר מה הם אותם שתלי סיליקון או כל שתל אחר – להכיר את מבנה החומרים שבו ומה הסיכונים הכרוכים בניתוח מסוג זה ובהכנסת החומרים הללו לגוף. אולי רק בדרך זו, ניתן למנוע את הבערות שבתחום שממשיכה לחלחל בשיחות חולין בקרב אנשים רבים. 

ניתן להיניק עם שתלים או עם חומרים המגדילים את נפח החזה

ניתן להיניק עם שתלים או עם חומרים המגדילים את נפח החזה

האם ניתוח להגדלת חזה יפריע להנקה?

ניתן להיניק עם שתלים או עם חומרים המגדילים את נפח החזה, משום שאינם פוגעים במערכת הצינורות או בבלוטות החלב שמשמשים את האישה כדי להיניק. המנתח יוצר בזמן הניתוח כיס לשתלי הסיליקון – לרוב כיס שממוקם מאחורי השד. על כן אין אפילו פגיעה בפטמה, גם אם נעשה בה שינוי במיקום. 

מיתוס נוסף הוא הצורך להחליף את שתלי הסיליקון שמתבלים עם הזמן אחת למספר שנים

מיתוס נוסף הוא הצורך להחליף את שתלי הסיליקון שמתבלים עם הזמן אחת למספר שנים

האם יש צורך בהחלפת שתלים מדי מספר שנים?

מיתוס נוסף הוא הצורך להחליף את שתלי הסיליקון שמתבלים עם הזמן אחת למספר שנים. שתלים להגדלת חזה משתנים והופכים לאיכותיים יותר ויותר עם הזמן, וכיום השתלים עשויים בצורת ג'ל ולא נוזל, כך שאפילו אם הם נקרעים, אין דליפה של סיליקון אל הגוף, ומסיבה זו לא נגרמת סכנת חיים – ממילא מקרים מסוג זה נחשבים לנדירים.

 

שתלי הסיליקון אינם עומדים בלחץ הטיסות

שתלי סיליקון אינם מתפוצצים במהלך טיסות, בניגוד למקובל לחשוב. הסיבה היא שאין בהם כיסי אויר המגיבים באופן חד לשינוי הלחצים באטמוספרה., כפי שהיה ניתן לצפות מכיס אויר שלחץ האויר סביבו יותר נמוך ממה שישנו בתוך הכיס. ניתן להעיד גם, כי שתלי הסיליקון מיוצרים בחו"ל ומגיעים לארץ באמצעות הטסה. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל