צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
ההתפתחות של טכנולוגיית הסרת השיער בשנים האחרונות שינתה את תעשיית הטיפוח ואנשים רבים מבקשים להגשים חלום ולהסיר שיער גוף לצמיתות

מערכת ביוטיק

|

07/02/2013

|

10:11

seperator

 

ההתפתחות של טכנולוגיית הסרת השיער בשנים האחרונות שינתה את תעשיית הטיפוח ואנשים רבים מבקשים להגשים חלום ולהסיר שיער גוף לצמיתות. אמנם אין מדובר בטיפול חד פעמי ודיונים רבים ותהיות צצו לגבי יעילות הטיפול, אך לרוב אלו מאבדים מצבעם כשמבטיחים לציבור שמדובר בהסרת שיער לכל החיים בזרת מספר טיפולים בודדים. 

לפני טיפול הסרת שיער יש לבחון את האישורים של המכון

לפני טיפול הסרת שיער יש לבחון את האישורים של המכון

הליך הטיפול

ביצוע הסרת השיער מתבצע בעזרת מספר טיפולים, שמספרו תלוי בסוג ובכמות השיער. שיערה בהירה היא לרוב חלשה יותר המשערה הכהה וככל שיש לאדם יותר שיער כך יהיה צורך ביותר טיפולים. כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר? בעזרת קרן לייזר שפוגעת בשערה ומחלישה אותה בהדרגה עד למצב שבו אינה יכולה לצמוח שוב. אולם למרות ההבטחות של מכוני הטיפול, אין דרך לוודא שהשיער לא יצמח בחזרה ולא בכל המקרים העור נשאר חלק לצמיתות  לכן חשוב לשאול על כך לפני התחלת הטיפול.

ביצוע הסרת השיער מתבצע בעזרת מספר טיפולים

ביצוע הסרת השיער מתבצע בעזרת מספר טיפולים

חסרונות בטיפול

הטיפול אינו מתאים לכל אדם ובמידה ויש לאדם מגבלות רפואיות מסוימות כגון מחלת עור, הטיפול עלול להיות מסוכן ולכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים בתהליך ההסרה.  כמו כן, הטיפול דורש הוצאה גדולה אם כי חד פעמית, לכן חשוב לבדוק ולהשוות בין מכוני הקוסמטיקה השונים המציעים את הטיפולים, להתחשב בעלויות  אך להקפיד לבחור איש מיקצוע מיומן ואחראי.

 

קבלת ייעוץ 

לפני שבוחרים להתחיל בטיפול חשוב לוודא שהרופא המטפל או איש המקצוע מחזיק באישורים המתאימים ויש לו את הכישורים לערוך את הטיפולים. עיסוק בהסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר דורשת את אישור משרד הבריאות, הFDA שהוא משרד הבריאות האמריקאי ואישור יצרן הטכנולוגיה. אם אתם שוקלים הסרת שיער מהגוף, מומלץ לפנות למקום שקבלתם עליו המלצה, לעשות מחקר שוק והשוואת מחירים ולבסס אתהבחירה על איכות המכון הקוסמטי או המרפאה ולא על עלויות הטיפולים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל