צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/01/2012

|

17:42

seperator

הסאגה הידועה מתחילה לקראת פתית אירועי החורף: אז, כשהולכים ממילא עם מכנסיים ארוכים, נוח יותר להתחיל להסיר שיער בתהליכים שמסירים אותו לטווח זמן ארוך במכונים. אחת השיטות הידועות להסרת שיער, היא הסרת שיער בלייזר. מדובר בהמצאה שכואבת פחות מהסרת שיער בשעווה, ותוצאותיה ניכרות לאחר מספר טיפולים – השערות פשוט לא ממשיכות לגדול לאורך תקופת חיים של שנים ארוכות. כאשר מניחים על כף המאזניים את האפשרות שלא להתעסק בכל מספר ימים עם השערות אלא לסיים את הטיפול במספר פעמים, כנראה שרב האנשים היו בוחרים באפשרות השניה.

גוף חלק

גוף חלק


גוף חלק משערות, חופשי ומאושר

ספורטאים, דוגמנים, אנשים שמראה הגוף חשוב להם ואלו שאוהבים להראות נוכחות מדי שבוע בבריכה השכונתית או בים, אלו מעט מהדוגמאות של אותם אנשים שפונים למכוני הלייזר כדי לקבל טיפול מתאים להסרת שיער ללא כאבים – איך זה קורה? רצוי לברר על פי המלצות היכן המרפאה או הקליניקה הטובה לביצוע ניתוחים פלסטיים, ולברר לגבי סוג השיער, העור והטיפול המומלץ.
לפני ואחרי

לפני ואחרי


לייזר,אינפרה,אפילציה,IPL במה תבחרו?

יש לא מעט אפשרויות לבחירת הטכנולוגיה להסרת שיער, השאלה היא מה מומלץ לבחור על פי התאמה ותנאים. לדוגמה – מי שעושה זאת בקיץ, רצוי שלא יעשה לייזר משום שרצוי שלא לחשוף את המקום לקרני השמש לאחר הטיפול. האפילציה תהיה טובה למי שנותרו לו טיפולים נקודתיים בשערות כמו למשל שאריות מטיפולים קודמים או במקומות אסטרטגיים.

ישנן שיטות שבהן הכאב לא מורגש כלל
ישנה שיטה אחת לפחות שבה משתמשים אמנם במכשיר המצביע על הנקודות המועדות להסרת שיער וגלי האור מטפלים כבר בשערה, ואותו מכשיר מקרר את המקום בו – בזמן ומרגיע אותו. מדובר בטכנולוגיית SHR, אחת החדישות – או יותר נכון החדשות האחרונות בהסרת שיער שהגיעו לארץ.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל