צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/12/2011

|

17:37

seperator

אחת הדרכים הפופולאריות להסרת שיער כיום הינה הסרת שיער בלייזר. התהליך עצמו אינו מסיר את השיער לחלוטין או לצמיתות אך מפחית את השערות באזור באופן משמעותי. תהליך הסרת השיערה מתחיל על ידי סריקת העור ע"י מכשיר הלייזר, אשר קולט את זקיק השערה ואז פוגע בה דבר אשר גורם לזקיק השערה להפסיק לצמוח.

pic

על התהליך
טיפול הסרת השיער לוקח מספר טיפולים (לרוב 6 עד 10 מפגשים עד לעור חלק) ואינו נעשה בבת אחת מכיוון שלזקיק השערה לוקח זמן עד שהוא מוסר לחלוטין.
טרם ביצוע הסרת שיער יש להתייעץ עם רופא מומחה, שכן לכל סוג וגוון עור ישנו טיפול שונה במקצת, כך תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בטיפול המתאים לכם ביותר. בעבר, לבעלי שיער פלומתי וצבע עור בהיר, לא היה פתרון להסרת שיער בלייזר, בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום האסתטיקה הרפואית, ישנם פתרונות יעילים אשר מספקים פתרון קל, יעיל וזמין לעניין זה.

בחירת המקום
הליך הסרת שיער בלייזר עלול להיות מלווה בסיכונים בלתי מבוטלים ועל כן מומלץ ביותר לבדוק לעומק, על ידי קבלת המלצות, תגובות ורשמים ממטופלים קודמים, את טיבם של הטיפולים באותו מכון להסרת שיער. את הטיפולים הללו יש לבצע באופן מבוקר תחת פיקוח רופא מוסמך והכשרה מתאימה.

רושם
מומלץ להגיע למקום על-מנת להתרשם ממנו בצורה אישית, כך גם ניתן ללמוד הרבה מן המקום. האם המרפאה גדולה? מהי רמת ההיגיינה שם? מיקום (מרכזי או לא)? מהו יחס הרופאים והמזכירות? מצב המכשור שם באופן כללי וכו'.בנוסף לזה מומלץ להיכנס לפורומים באינטרנט וחקור את הנושא בצורה מעמיקה שכן שככל שתדע יותר, כך תוכל לבצע בחירה מושכלת יותר, ולהשיג תוצאות טובות יותר
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל