צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

17:17

seperator

כל אישה סובלת מהטיפול הבלתי נגמר בשערות, בין אם מדובר במריטה, גילוח או הסרה באמצעות משחה העור החלק אינו נשאר חלק לאורך זמן ולמעשה אפילו לא שבוע. כל אחת מהשיטות הללו דורשת זמן, מאמץ והוצאה כספית מדי חודש דבר היוצר תסכול אצל כל אישה ובמיוחד בתקופת הקיץ. הסרת שיער בלייזר הוא הפתרון המושלם לבעיית השערות מפני שלאחר כמה טיפולים פשוטים ונטולי כאב תוכלי להיות חלקה לנצח.

pic

מהו טיפול הלייזר?
טיפול הסרת שיער בלייזר מורכב מסדרה של כמה טיפולים המושפעים מסוג העור של המטופלת וצבע השערות באיזור בו היא מורידה. בטיפול עצמו מגולח האיזור בו מטפלים ונמרח ג'ל הנועד להרגעת האזור. בהסרת שיער בלייזר עובר המטפל עם מכשיר המקרין קרני לייזר המפיקות חום אשר משמיד את שורש השערה. לאחר כמה טיפולים תווכחו לדעת כי השערה אינה חוזרת לצמוח והאיזור יישאר חלק.

הייתרונות בהסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר הפך לשיטה הפופולארית ביותר להסרת שיער לצמיתות וזאת בעיקר בגלל פשטותו של הטיפול. טיפול בלייזר הינו מהיר, נטול כאבים, נטול תופעות לוואי ואף מאפשר למטופלת להמשיך את התנהלותה כרגיל כולל אפשרות להשתזף בזמן הטיפולים. הסרת שיער בלייזר מבטיחה הרס של השערה כך שלא תהיה אפשרות לצמיחה מחודשת של שיער.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל