צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/12/2011

|

16:39

seperator

pic

כיום מקובל מאוד לעשות תהליך של הסרת שיער בלייזר על מנת להיפטר משיער מיותר או לא רצוי במקומות מסוימים על הגוף. אם בעבר התהליך הזה נחשב ליקר מאוד והיה מיועד אך ורק לאנשים בעלי ממון שהיו מסוגלים לעמוד בתשלומים ובעלות הטיפול. כיום, שנים לאחר כניסת הטכנולוגיה החדשנית הזאת לשוק, הפיתוחים הרבים בתחום הפכו אותה להרבה יותר נגישה וזולה, וכיום טיפולי הסרת שיער בלייזר הם אינם יקרים ושווים לכל כיס.

כיצד עובדת הסרת השיער בלייזר?
לפני המצאת שיטת הסרת השיער בלייזר הורדת שיער הייתה מתבצעת או באמצעות סכין גילוח או באמצעות שעווה. היתרון של הסרת שיער בלייזר הוא שמדובר בהליך שמוביל להסרת השיער לצמיתות. קרן הלייזר הממוקדת משפיעה על זקיקי השיער, שורפת אותם ובסופו של התהליך מובילה להריסת הזקיק ומונעת את צמיחתו מחדש.

למי מתאים הטיפול בהסרת שיער בלייזר?
טיפול הסרת השיער בלייזר הוא טיפול המתאים לאנשים בעלי גוון עור בהיר ובעלי שיער כהה. בעבר, טיפולי הסרת השיער בלייזר לא היו מתאימים לאנשים בעלי גוון עור כהה או לאנשים עם שיער מאוד בהיר. למרות שכיום ישנם גם טיפולים המתאימים להם, הטיפול הוא יעיל ביותר עם שילוב של עור בהיר ושיער בצבע שחור משום שהניגודיות עוזרת לקרן הלייזר להתמקד בזקיק השערה, ונותנת תוצאות טובות בהרבה.

איך עובד הטיפול בהסרת השיער בלייזר?
טיפול הסרת השיער בלייזר עלול להיות לפעמים לא נעים, למרות שמכשירי ההסרה בלייזר המתקדמים כוללים גם מערכות קירור על מנת להפחית מן הכאב בצורה משמעותית. הטיפול אורך בין מספר דקות לבין שעה, תלוי כמובן באזור בו אנו מעוניינים לטפל או בכמות השיער אותו אנו מעוניינים להסיר ובצבע העור של המטופל. בנוסף לכך, מומלץ מאוד לא להיחשף לאור שמש לאחר הטיפול.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל