צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/12/2011

|

17:24

seperator

האם ההליך הטבעי של הסרת שיער לזמן ממושך יכול להיות עניין של מה בכך ללא כאבים? רבים מהאנשים שמסירים שיער באופן יום – יומי, שבועי או חודשי היו בוודאי מפללים להמצאה שתגמול אותם מהכאבים שצריך לסבול בכל פעם מחדש עקב תלישת השערה מבית השערה. נכון, ישנו מי שמגלח את השערות מהאיברים, אולם ההליך הזה עדיין אינו נטול כאבים- עדיין ישנה סכנה של חתכים או עור מגורה לאחר הגילוח, זה גורם לגירוי ולכן גם לאדמומיות, ואותו הגירוי מדרבן את השערה לגדול שוב. הכול כמו גלגל חסר התחשבות.

pic

המצאה מיוחלת שיש לה עתיד?
מדובר בטכנולוגיה חדשנית שמאפשרת להסיר את השיער ללא כאבים, ואפילו ללא תופעות לוואי. התרגום של המונח SHR הוא SPA IN MOTION, מכשיר שנוצר כפרי מחקר וניסויים בני שנים רבות והוא מהווה פריצת דרך באורח חסר תקדים על אף שהוא מזכיר במקצת במהותו את הטיפולים האחרים שנשענים על טכנולוגית הסרת שיער באמצעות גלי אור.

מה זה טכנולוגית SHR?
המכשיר משדר הבזקי אור בשטף נמוך ובמהירות. העור קולט את האנרגיה שהמכשיר פולט, האפידרמיס – כלומר שכבת העור החיצונית קולטת חום ומחממת בהדרגה את שתי שכבות העור הפנימיות יותר. החימום הוא מבוקר, וניתן להרוס את זקיק השערה בדרך מבוקרת זו, ועדיין ללא פגיעה בשכבת העור העליונה (היכן שהשערה כבר נראית לעין).

התוספת שנוספה
באותה שיטה להסרת שיער בטכנולוגיות אור, המכשיר מצויד בידית ייחודית עם קצה שיש בו מנגנון מקרר. הקירור תורם להרגשה נוחה יותר למטופל, ומונע את תופעות הלוואי הלא רצויות. לכן, מלבד יעילות בתוצאות למטופלים בעלי גווני עור שונים, ישנם יתרונות גם בזמן הטיפול עצמו, כשהטיפול ממוקד ונעשה בתוך זמן קצר.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל