צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/12/2011

|

17:52

seperator

pic

הסרת שיער אינה תחום שמשרת רק נשים בלבד, אלא שניתן לייחס את התחום גם לגברים רבים – ולא רק מטרוסקסואלים – אלא מפתחי שרירים, ספורטאים, דוגמנים, אנשים שהאסתטיקה היא חלק ממעייניהם. הפתרונות הביתיים הנפוצים כיום מעניקים פתרונות זמניים – הסרת שיער בשעווה או גילוח השיער הם פתרונות שכל אחד בתורו עשויים להיות יעילים ותורמים – השעווה יכולה לפתור את הרגליים או הידיים (או כל איבר אחר) השעירות לאורך מספר ימים ואילו הגילוח הוא פתרון יום – יומי, אולם פתרונות אלו מייצרים תלות רבה ואדיקות אל מכשירי ההסרה.

אילו אופציות טכנולוגיות להסרת שיער קיימות?
גם כאן ישנם יתרונות וחסרונות לכל שיטה להסרת שיער. השיטה הידועה והותיקה להסרת שיער בלייזר היא שיטת הכתר להסרת שיער, אולם היא מחייבת תקופת התאוששות נטולת שמש או קרינה חזרה, אחרת העור עלול לקבל כוויות. סביר להניח ש"ילדי שמש" יירתעו מטיפול כזה, אשר עלול להגביל ולרתק אותם לבית בכל טיפול מחדש.

הסרת שיער באינפרא אדום
השיטה להסרת שיער באינפרא אדום (IPL) היא שיטה שאינה מותירה כוויות וצלקות ואינה פוגעת ברקמות של העור, והתוצאות עלולות להגיע לעד 80%-90% אחוזי הצלחה. מדובר בטיפול שעלול שלא להתאים לפלומות שיער בהירות או לבעלי עור שזוף למדי – וגם ההיפך אינו רצוי. לעתים קוסמטיקאיות ממליצות לקחת בנוסף לטיפול גלולות נגד הריון שמאזן את הורמון הטסטוסטרון או את האסטרוגן הרווי בדם.

חשוב לדעת שמדובר בסדרת טיפולים
עדיין למרות שמדובר בפתרון שמונע את גדילת השערות לאורך תקופת חיים ארוכה, עדיין אפשר יהיה לראות את העור חלק בכמה טיפולים ולא לאחר טיפול בודד. כמות הטיפולים תהיה תלוי בתגובת השערות לטיפול ובכמות השערות שנותרו עוד בתוך העור בזמן הטיפול, משום שהטיפול יפגע רק בשיעור החיצוני.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל