צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

11:10

seperator

 

הסרת שיער באמצעות לייזר היא שיטה וותיקה אשר קיימת כבר יותר מעשור. מדובר בשיטה היעילה והנפוצה ביותר להסרת שיער והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות של ארצות הברית, וגם על ידי משרד הבריאות בישראל. אחוזי ההצלחה של שיטת הסרת השיער בלייזר הם הגבוהים ביותר מכל שיטות הסרת השיער, כאשר אחוזי ההצלחה מתקרבים למאה אחוזים עבור המטופלים אשר נמצאו מתאימים ביותר לשיטה זו.

 

כיצד זה עובד?

שיטת הסרת השיער בלייזר מבוססת על העיקרון לפיו הקרינה שמועברת מקרן הלייזר נקלטת על ידי השערה, כך שככל שהשערה כהה יותר, יידרשו יותר טיפולים מפני שיכולת קליטת הקרינה שלה, המיועדת על מנת להרוס אותה, פחותה יותר. החום עובר דרך השערה הישר לזקיק השערה אשר נמצא מתחת לפני העור והורס אותו. בצורה הזאת, על ידי סדרה של טיפולים חוזרים, מושמד הזקיק והשערה אינה צומחת מחדש. 

 

כיצד מתאימים את סוג הטיפול למטופל?

כאמור, השילוב הטוב ביותר עבור שיטת הסרת השיער בלייזר הוא שילוב של עור בצבע בהיר עם שערה בצבע כהה. זהו שילוב אופטימאלי מפני שהוא מבטיח את קליטת כל הקרינה של הלייזר על ידי השערה. אורכו של גל הלייזר נקבע על פי צבע העור וצבע השערה. לאנשים בעלי צבע עור כהה עלולה להיות בעיה עם שיטת הטיפול הזאת, מפני שהחום שמוקרן מהלייזר עלול לגרום לכוויות ואפילו לצלקות בעור הכהה המושך אליו את הקרינה. אנשים בעלי שיער בהיר מאוד או אפילו ג'ינג'ים אינם מתאימים כלל לסוג הטיפול הזה מפני שקרן הלייזר אינה מבחינה בין השערה לבין העור.

 

עובדות חשובות

כמו לפני ניתוחים פלסטיים כגון הרמת חזה או ניתוח אף, גם לפני הטיפול הזה חשוב מאוד להיוועץ עם רופא, מפני שאנשים הנוטלים תרופות מסוימות או סובלים מבעיות הורמונאליות הגורמות לתופעה של שיעור יתר, צריכים להימנע מטיפול שכזה. הטיפול גם אינו מומלץ עבור נשים בהיריון או לאנשים בעלי עור רגיש במיוחד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל