צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/01/2012

|

17:09

seperator

אם החלטתם לעשות הסרת שיער בלייזר, דעו לכם שעל אף שהטיפול הוא קל ובטוח יחסית, יש להתייחס אליו ברצינות. מכשירי הלייזר שאיתם משתמשים להסרת שיער הם מכשירים בעלי עוצמה רבה אשר שימוש לא נכון בהם יכול לגרום לנזק בלתי הפיך. ועל כן, חובה לבצע את הסרת השיער בלייזר אך ורק במכון מוסמך שעובד תחת פיקוח רפואי.

הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות

הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות


שינוי תפישה

כיום, בעידן האסתטיקה רפואית, קיימים מכוני הסרת שיער רבים וקטנים אשר פועלים ללא פיקוח, ללא הכשרה ולעיתים אף משתמשים במכשירי לייזר לא תקניים. חישבו על כך, עד לפני כמה שנים שלטו בשוק הסרת השיער קוסמטיקאיות אשר הסירו שיער בעזרת שעווה. אולם כיום, עברו רוב האנשים להסרת שיער בלייזר שיעילותה מוכחה. ומה עשו כל אותן קוסמטיקאיות? פתחו מכונים להסרת שיער בלייזר ללא ידע רפואי או אישור.
הסרת שיער בלייזר היא הליך רפואי לכל דבר

הסרת שיער בלייזר היא הליך רפואי לכל דבר


מחיר המכשיר

עלות מכשיר להסרת שיער בלייזר יכולה להגיע עד כמה מאות אלפי דולרים וזה לא כולל את עלות הטיפול השנתי שגם היא יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי דולרים. קוסמטיקאיות פשוט לא יכולות להרשות לעצמן להוציא סכום כסף כה רב על מכשיר לייזר ועל כן הן בחרו לקנות מכשיר להסרת שיער בלייזר משומש אשר לא יכול להבטיח את תוצאות הטיפול.

הסרת שיער זה טיפול רפואי
כל הסיבות הנ"ל מובילות לכך שמומלץ לבצע טיפול פשוט כמו הסרת שיער בלייזר אך ורק במכון מוסמך להסרת שיער אשר עובד עם פיקוח רפואי צמוד. על פי הוראות היצרן, רק אחות או רופא מוסמכים יכולים להשתמש במכשיר לביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר. חשוב לזכור, טיפול הסרת שיער בלייזר הוא הליך רפואי לכול דבר, בניגוד להסרת שיער בשעווה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל