צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

04:10

seperator

קיום שיער מיותר ברגליים, ולנשים הסובלות משיעור יתר גם בידיים, בבטן, בגב, בחזה ועוד- מהווה כיום בעיה מטרידה ואינה פוסקת, כאשר אמצעים כגון גילוח, שעווה ושלל מכונות שונות להסרת שיער מהווים פתרון זמני וחלקי בלבד, שלעיתים אף מגביר את קצב צמיחת השיער. אם כן, לא מפתיע כי נשים רבות מחפשות את אותו "פתרון קסם" שיפטור אותן מהעיסוק התמידי בשיער מיותר ויאפשר אורח חיים שאינו מגביל- אם מדובר בלבישת בגדים קצרים, הליכה לחוף הים ולבריכה, קיום יחסים אינטימים ועוד; הסרת שיער לצמיתות מאפשרת את החופש שכל אישה חולמת עליו.

pic

כיצד ניתן להסיר שיער לצמיתות? 
ישנן מספר דרכים להסרת שיער לצמיתות, כאשר הראשונה והפופולרית שבהן היא טיפולי לייזר. תהליך הטיפול בלייזר מתבצע באמצעות קרני לייזר המפיקות גלי חום אשר משמידים את שורש השערה, כאשר סדרת טיפולים הנפרשת לאורך תקופה מסויימת משמידה את השערה "מהשורש" באופן סופי אשר מדכא כל אפשרות לצמיחה מחודשת שלה בעתיד. שיטה מבוקשת נוספת להסרת שיער לצמיתות היא שימוש באינפרא אדום. מדובר בתהליך דומה בביצועו לטיפול בלייזר, אך בעוד שקרני הלייזר הינן חזקות, קרני האינפרא אדום הינן חלשות יחסית. עם זאת, יודגש, כי אין הדבר אומר כי הטיפול באינפרא אדום הינו יעיל פחות. טיפול נוסף שיעילותו מוכחת אך הינו מיושן יותר- הוא השימוש באפילציה. מדובר בתהליך שעובר "שערה שערה" ומוציא אותה מהשורש ע"י שימוש בזרם חשמלי. יצוין, כי על אף שמדובר בטיפול אפקטיבי, הטיפול בו באזורים נרחבים הינו ארוך, מייגע וכואב. 

מכשיר הE-style- הפתרון היעיל ביותר נגד שיער מיותר 
אנו מציעים לכן את מכשיר הE-style הפועל בטכנולוגית ה-ELOS החדשנית. טכנולוגיה זו משלבת את היתרונות שבאנרגיית האור ואנרגיית החשמל, ומפיקה את התוצאות האיכותיות והמהירות ביותר בתחום הסרת השיער לצמיתות. מדובר בתהליך מהיר ללא כל כאבים, אשר מאפשר שיזוף במהלך כל תקופת הטיפול ויעילותו מוכחת גם כשמדובר בשיער פלומתי ובהיר (בניגוד לשימוש בלייזר ובאינפרא אדום). אז בחרו בE-style והבטיחו את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל