צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לקראת עונת הרחצה עולה שוב הדיון על השיטות השונות להסרת שיער, למי זה מתאים ואיזה טיפול יותר יעיל לטווח הארוך. כדי לפשט את הדילמה ערכנו השוואה בין הטיפולים השונים ואספנו כמה טיפים שלא יזיק לדעת.

מערכת ביוטיק

|

22/05/2013

|

16:24

seperator

בשנים האחרונות נראה שחברות העוסקות בטיפולי אסתטיקה, נמצאות במירוץ אחר הטכנולוגיה האידיאלית להסרת שיער מהגוף, שתיתן את התוצאה המקסימלית במינימום כאב. כיום שתי השיטות המקובלות הן הסרת שיער בלייזר, הסרה בעזרת טכנולוגיית IPL והסרה בשיטת אלקטרוליזה. כיום חלק גדול מהטיפולים מבצעות קוסמטיקאיות ולכן נוצרת תהיה איזה טיפול יותר יעיל ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים באחת השיטות.

הסרת שיער בשיטת IPL מתאימה להסרה משטחים גדולים בגוף.

הסרת שיער בשיטת IPL מתאימה להסרה משטחים גדולים בגוף.


שיטות להסרת שיער
הסרת שיער באמצעות אלקטרוליזה מיועד לרוב לשטחים קטנים כי מדובר בטכניקה שעושה שימוש במחט חשמלית ולכן הטיפול כואב ודורש דיוק וזמן. הסרת שיער בטכנולוגיית לייזר, חושפת את השיערה לחום ואנרגיה טרמית אשר פוגעת בשורש של השיערה ומונעת ממנה לצמוח. שיטת הלייזר נחשבת לפופולאריות בגלל היעילות של הטכנולוגיה, אך גם כרוכה בסיכונים. לעומת זאת, שיטת IPL משתמשת בקרן אור שמופקת מגז ומאפשרת עבודה על שטחים גדולים עם מינימום סיכון לכאב או כוויות. שיטת ה-IPL זמינה גם בקרב קוסמטיקאיות והיתרון הבולט שלה הוא כיסוי שטחים גדולים בזמן קצר. שלושת השיטות מעניקות תוצאות טובות אך יש לקחת בחשבון גורמים נוספים לפני בחירת הטיפול המתאים ולהשוות את היתרונות מול החסרונות של כל טיפול.
שימוש בטכנולוגיית הלייזר מתבצע על ידי צוות רפואי.

שימוש בטכנולוגיית הלייזר מתבצע על ידי צוות רפואי.


השוואה בין טיפולים
אלקטרוליזה היא שיטה ותיקה, אך בגלל המגבלה והצורך בעבודה מדויקת ואיטית, לרוב עושים בה שימוש לאזורים קטנים בגוף ובד"כ לשיער בהיר מאוד – ג'ינג'י, בלונדיני או לבן. טיפול בלייזר התפתח משמעותית בשנים, אך הוא כרוך בסיכונים ולרוב אינה מתאים לבעלי עור כהה. בנוסף, השימוש בטכנולוגיית הלייזר חייב להיות בידי צוות רפואי, כי הטיפול מתבצע על שטחים קטנים והתהליך לוקח זמן ונחשב לארוך. לעומת זאת IPL  היא שיטה להסרת שיער שמתבססת על קרן אור כשכל אורכי הגל רחבים, מה שמאפשר לעבוד על שטחים רחבים בגוף. השיטה מתאימה ליותר סוגי עור ושיער, ורמת הסיכון לכוויה נמוכה יותר. 

טיפים שכדאי לדעת
לפני ההתחלה של כל טיפול להסרה חשוב להסיר שיער בבית בעזרת גילוח, כדי לוודא שהטיפול יתבצע בצורה היעילה ביותר, כי היעד של הטיפול הוא שורש השיער הנמצא בין שכבות הדרמיס וההיפודרמיס. עם זאת השיער מהווה סוג של מוליך לקרן אל השורש, ולכן אסור למרוט או להסיר בשעווה – לפחות בטווח של 21 יום לפני טיפול. בנוסף, אדמומיות לאחר טיפול היא סימן טוב, זה מצביע על הקרשה של השיערה ובתקופת הטיפולים השיער ימשיך לצמוח, אך ככל הנראה ינשור לאחר מספר ימים ואין זה מצביע על כשלון הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל