צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/12/2011

|

10:13

seperator

מי שמסיר את השיער בגוף באורח קבע – ואלו יכולים להיות ספורטאים, נשים, דוגמנים, מגישי טלביזיה, שחקנים ועוד, בוודאי מבינים עד כמה הזמן שבוזבז על הסרת השיער יקר, הכאבים ממשיכים גם לאחר הטיפול, אם מגלחים ישנה תחושה של גירוד עז כעבור מספר ימים, נפצעים בחלק מהמקרים, יש תופעה של "קוצים" גם אם מסירים שיער במכונה, ועוד תופעות בלתי נמנעות כתוצאה מכך. נכון נראה שזה שילוב של העדפות אסתטיקה רפואית ביחד עם נתוני הגוף והיסטוריה של תרבות אנוש, אולם יחד עם האנושות התפתחה טכנולוגיה שמקלה על העניין.

pic

מה זה IPL?
יש המתבלבלים בין הסרת שיער באינפרא אדום, בלייזר ובין שיטת ה – IPL, הן אכן שיטות דומות אך לא זהות. הפירוש של IPL הוא Intense Pulsed Light, כשבשיטה זו מחממים את השערה (ממש כמו בשיטות האחרות) על מנת לפגוע בה מן השורש. בשיטת – IPL ההבדל הוא באורך הגל שאותו ניתן לכוון מראש ולשלוט על התוצאה על מנת שתתקבל התוצאה הטובה ביותר.

למי היא תתאים?
השיטה תתאים במיוחד לבעלי עור כהה, כך היא תפגע באופן מינימלי אם בכלל בעור שסובב את השערה. השיטה תהיה טובה לבעלי שיער חום או שחור שאין להם עור כהה, משום שקרן האור תפעל טוב יותר כשתהיה ניגודיות בין הצבעים שהיא מזהה בטיפול. שיטת IPL מפרידה טוב יותר בין השערה לצבע העור.

מה היתרונות של השיטה?
מדובר בשיטה שהיא מעט יותר מדויקת מבחינת איתור השערה שבה מטפלים, ולמרות ששיטה זו אינה מבטיחה 100% של תוצאות. עדיין במרבי המקרים המטרה מתגשמת, גדילת השערות נחלשת ורובן המכריע נושר מאליו לאחר הטיפול. היא מקובלת גם כאחת השיטות להסרת שיער לגברים הנפוצה בארץ.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל